dimarts, 3 de juliol del 2012

Història d'una anada i una tornada.

Seguint amb la plani que em vaig fer per arribar bé a l'agost avui he agafat la bici de carretera per rodar una mica. Disposo de 3 horetes per rodar sense problemes, en puc arribar a fer 3 i mitja i, si vull temptar una mica la sort, puc estar fins a 4 hores pedalant. Avui he decidit rodar sense problemes i fer una ruta que em va aconsellar el meu cunyat JX perquè, en teoria, és plana i fas uns 80 Kms.
De Seròs a Alcolea passant per Saidí.
La ruta, teòricament plana, comença pujant la costa Baró de Seròs en direcció a Fraga, que no és res de l'altre món, però ja comences pujant. Desprès segueixes planejant fins arribar al barranc de les bales on tens una mica més de 2 Kms de pujadeta, la inclinació és suau però puges 75 metres de desnivell. A partir d'aquí ja ve la baixada fins a Fraga i un fals pla constant en tendència a pujar que et porta fins a Alcolea. Durant tota l'anada et trobes un parell de pujadetes però res de l'altre món, el que sí que anava pensant és que de tornada que la tendència és a baixar el ritme hauria de ser més alt. Per això quan he arribat a Alcolea m'he envalentonat a pujar la costa que va cap a Sariñena i, quan he arribat a 44 Km, mitja volta i a desfer el camí fet.
La tornada comença amb baixada ràpida, però aviat me n'adono que el ritme pel pla en tendència a baixar era més lent que a l'anada. Suposo que el cansament també hi ha degut influir, però el que més contratemps m'ha donat ha estat el vent.

Al final m'ha sortit 87,7 Km  i 713 m en 3 hores justes. El ritme mig ha estat de 29,2 Km/h, això m'ha empipat una mica perquè a l'anada em pensava poder aguantar-lo per sobre dels 30. Les pulsacions a 141, 175 de màxima i 1803 Kcal consumides.


Demà estiraments i una mica de ferro.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada