dimarts, 31 de juliol del 2012

Pensant en la Pedals.

Demà marxem cap a Vielha i dijous comencem a fer la ruta Pedals de Foc, nosaltres l'hem planificat en 4 jornades. Avui no hagués tocat fer res però, com que el fi de setmana el vaig passar en blanc, volia pedalar una mica.

Ahir em vaig notar els adductors quan baixàvem costa i això em feia por però no m'hi he ressentit gens pedalant.

Com no, he sortit amb Aleix, ja el tenia avisat que avui faríem ruta rodadora i plana, el que no s'esperava era que féssim tanta estona d'asfalt.
Hem anat de Seròs fins a Aitona per l'altre costat del riu i hem continuat fins a Torres de Segre. Aquí hem rodat per un tram de carretera fins trobar el camí de la via que porta fins a Aitona un altre cop passant per dins de Soses, ara està tot asfaltat.
Des d'Aitona hem tornat a canviar de costat de riu i hem tornat pel mateix lloc que havíem anat.
En total 37 Kms i 120 m de desnivell en 102 minuts, uns 21 km/h de mitjana. La ruta és molt rodadora i el 80% està asfaltat per això hem pogut agafar aquesta mitjana sense forçar la màquina 117 bpm de mitjana, tot i que notava la sortida de running d'ahir a les cames.

Com que jo ja tinc la Occam neta i engrassada per marxar a la Vall d'Aran avui he sortit amb la MMR del cunyat.

Ja miraré d'anar penjant les etapes amb l'smartphone, a veure si tenim Wifi als allotjaments.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada