diumenge, 30 de setembre del 2012

Resum setmanal III

Se m'està esgotant el plaç per consumir els bonos que tinc de piscina i encara me'n queden 7 per gastar, aquesta setmana he nadat més que durant la resta del mes.

Dilluns 24: 1500 metres de crol fent 250 per començar, 2 de 500 i la última de 250.

Dimarts 25: Avui he rescatat a Cleo del traster i hem anat a fer 33,5 Km per Montmaneu, pujant per la Belladona i l'Angibós, i amb una caiguda que m'ha deixat la cuixa marcada per uns quants dies. 712m de desnivell, 1 hora 56 minuts, 1480 Kcal 156bpm de mitjana.



Dimecres 26: Doble entrenament. De bon matí cinta fent sèries una altre cop i desprès peses i sobre les 10:00 1500m de crol d'una sola tirada.

Dijous 27: Torno a doblar entrenament. 1000 metres de natació seguits i desprès 31,5 Km amb la flaca en 44 minuts 50 seg. (30,5 Km/h) i 567kcal consumides.

Divendres i tot el fi de setmana recuperant perquè, en principi havia de fer la triatló d'Altafulla però no vaig ser a temps d'inscriure'm, a més la setmana següent comencen les activitats del pavelló i em toca donar 8 sessions d'spinning setmanals.
Quan sàpiga com les assimilo tornaré a entrenar pels matins.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada