dijous, 25 d’octubre del 2012

Aquesta setmana.... Samfaina.

Zero % d'activitat outdoor amb la bici aquesta setmana, per contra he fet una mica de cinta, peses com sempre i una mica de piscina.

Dimarts al matí, com que solament tinc una sessió d'spinning a la nit, vaig decidir de fer una mica de cinta. La primera intenció era de fer una bona estona 40 o 45 minuts a un ritme suau d'uns 10 Km/h. Quan portava 5 minuts ja n'estava cansat de córrer sobre l'alfombreta en moviment i vaig decidir que aniria augmentant la velocitat a tramades de 2 minuts per veure fins quan aguantava.
El resultat final va ser de 31 minuts totals ( desprès de 5 minuts d'anar baixant progressivament la velocitat) arribant a fer 2 minuts a 16 Km/h. 510 Kcal, 156 bpm de mitjana i 191 de màxim.


Dimecres pel matí, abans de la sessió d'spinning vaig fer tonificació, aquest cop amb autocàrregues.

Dijous, aprofitant que havia d'anar a Fraga a comprar em vaig ficar en remull per fer 1000 metres de crol. 500 seguits a 1:05 els 50 metres i desprès 4 series de 100 m sobre 1:40 i la última sèrie de 50 m per sota dels 40". Per acabar els últims 50 metres van ser suaus per recuperar.

Tot sembla apuntar que aquest fi de setmana tampoc em toca pedalar. Ni duatló de Rosselló, ni Santa pedalada, ni pedalada de l'Albagés ni Granjolina BTT. Porto una temporada IMPRESSIONANT en quant a saltar-me dates programades....... ja en van 5.

Temporada de Pixarrin.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada