divendres, 3 d’octubre del 2014

Primera setmana de classes 2014-15. Em torno a enfundar la roba de fitness.




Hem començat les activitats del curs 2014-15 al pavelló, i amb això s'intensifica la meva agenda esportiva. Espero que aviat pugui tornar a estar dins del meu pes.

De moment aquesta primera setmana m'ha servit per tantejar les cames i l'estat físic en general. La intenció és de fer una mica de base d'entrenament, per això les sessions de ciclo les faig intentant mantenir-me per sota dels 130 bategs minut. A partir de la setmana següent,  o l'altra, començaré a introduir els entrenaments de running i natació fora de l'horari laboral. A veure si amb aquests dies em passa el refredat i em trobo amb més ganes de fer coses.

Dilluns: 

Matí de descans.

Tarda: 3 sessions. 1. MIX amb els joves, avui hem treballat una mica de tècnica de cursa. A mi no m'ha representat cap esforç físic ja que solament manava i corregia.
2. Crossfit treballant tècnica de cursa també i de "sentadilles".... tampoc he treballat gens.
3. G.A.C. Aquí sí que m'ha tocat ficar la roba de treball i fer una bona dosis de glutis, cames i abdominals. Ja no recordava la sensació de les cames en acabar una classe d'aquestes.

Dimarts: 

Matí: Ciclo indoor. Comencem les classes de pedal amb una sessió curta i modificada per agafar ritme i anar fent cames poc a poc. 38' de classe a 121 bpm, 284 Kcal consumides.

Tarda: Crossfit fent tècnica de dominades i snatch. Aquest cop sí que he treballat i he pogut notar els efectes al cap d'un parell de dies.
Ciclo indoor. Dues sessions seguides ( a les 8:00 i a les 9:00) amb la mateixa filosofia i intensitat que al matí. 76' en total 128 bpm de mitjana i 724 Kcal.

Dimecres:

Matí de descans.

Tarda: MIX amb els joves, treball de ciclo indoor iniciació. 22' de classe suaus, 107 bpm de mitjana i 140 Kcal cremades.
Peses de tronc superior. Dimecres per la tarda estic un parell d'hores a la sala de fitness per fer d'entrenador dels que ho vulguin i aprofito per fer una mica de peses si tinc temps. Treball complert de Pectoral, Tríceps, Espatlles, Dorsal i bíceps.
G.A.C. Amb agulletes encara de la classe de dilluns avui ha tocat repetir i acabar de deixar el tronc inferior per a fer llumins.

Dijous:

Matí: Ciclo. Aquest cop la classe, tot i ser lenta de voltes per anar acostumant el cos poc a poc, ha estat més llarga que l'anterior. 43' a 114 bpm, 308 Kcal.

Tarda: Inicio la tarda amb una classe de Crossfit. Per acabar la setmana fem tècnica de salt de corda ( el qual s'haurà d'anar treballant) i presentem l'alligator walk i l'alligator crawl. Ha estat una sessió amb bon treball.
Per acabar dues tandes més de ciclo, amb més temps per sessió que al matí i amb més intensitat. 94' sobre 130-135 bpm de mitjana, 959 Kcal.

Divendres:

Matí de descans.

Tarda de descans.

Han estat gairebé 7 hores de treball en total.

De bici són 4h 33' per consumir 2382 Kcal....... uns 100 Kms de ruta.

El fi de setmana intentaré sortir amb la btt per fer una mica de temps seguit pedalant, però sense forçar.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada