dijous, 19 de desembre del 2013

Setmana abans de les vacances de nadal.

Iniciava la setmana amb la intenció de fer-la intensa preparant el cos per rebre els excessos que segurament aniran succeint-se durant les dues setmanes pròximes, però a partir de la classe de crossfit de dimarts les cames van dir prou.

Dilluns: Crossfit amb exercicis bàsics, flexions, dominades, sentadilles,etc..
            Dues sessions de ciclo consumint justament les mateixes calories 602 a cadascuna. Sessió intensa doncs.

Dimarts: al matí realitzo la mateixa classe que el dia anterior i solament em surten 550 Kcal cremades.
             Per la tarda començo amb Crossfit, fent una sessió dura sobretot per les cames amb el Duck Walk que em deixa els quàdriceps molt tocats. Això marcarà la resta de la setmana.
            G.A.C., aquest cop al haver-hi poques practicants ens n'anem a la sala de fitness per fer una sessió diferent i a mi no em toca fer cap exercici.
            Desprès del G.A.C. continuo amb ciclo indoor de nou, faig per darrer cop la mateixa sessió que dilluns arribant a les 558 Kcal.

Dimecres: al matí per intentar recircular sang per les cames i intentar que millorés la sensació de les cuixes vaig a córrer 12.000 metres a ritme suau. Aquest cop ho aconsegueixo, em va sortir una mitjana de 140 bpm, anant a 5:41. Em costa 1 hora i 8 minuts fer el recorregut.
                Per la tarda doblo de nou de ciclo amb una sessió de nadales que és més suau que l'anterior però que jo em veig obligat a suavitzar encara més perquè amb poc les cames em cremaven. 461 i 399 Kcal respectivament.

Dijous: al matí torno a pedalar encara més suau que dimecres, solament 256 Kcal.
            Per la tarda solament faig la classe de crossfit perquè tocava treball de troc superior, la de G.A.C. i la darrera de ciclo les faig a la sala de fitness perquè tenia pocs usuaris i preferia deixar descansar les cames.

Al final el que havia de ser una setmana ben carregada ha estat una de les de menys durada d'activitat per culpa d'una sessió de crossfit.

Ciclo: 5 hores 32 minuts 49 segons, 3.428 Kcal i 102,84 Kms.

El fi de setmana he de tornar a ciclar en tancat dissabte per una causa solidària i diumenge anem a col·locar el Betlem amb el Club Ciclista Seròs.


Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada