divendres, 14 de febrer del 2014

Amb alguna falta.

La ratxa de setmanes complertes no podia durar sempre. Aquest cop tant a l'inici com al final he fet figa d'activitats.

Dilluns:
Matí: tocava sessió de running, però la climatologia i el cap han fet que acabi sense fer res. La climatologia perquè feia gotes, i el cap perquè m'he autoconvençut que, després de la marxa de diumenge, necessitava una mica de temps de recuperació.
Tarda: Doble classe de ciclo indoor, rodant 96 minuts sobre el 70% consumint 1066 Kcal.

Dimarts:
Matí: m'he saltat l'entrenament de peses per fer-lo a al tarda durant la classe de Crossfit. Els 48 minuts i mig de ciclo no els he perdonat, consumint 513 kcal més.
Tarda: Crossfit amb treball global de tot el cos a bona intensitat.
G.A.C. Amb molt bon treball de cames i abdominals que he notat desprès a la sessió de ciclo.
Ciclo. He intentat mantenir la intensitat que tocava tot i el dolor de cames. Han estat 49 minuts i 549 Kcal.

Dimecres:
Matí: Avui no he perdonat l'entrenament i he sortit a córrer els 60' que em tocava a 152 bpm de mitjana. He acabat fent 11,68 Kms. 1,4 Km/h més ràpid que corrent al 65%.
Tarda: la doble sessió de ciclo m'ha portat a pedalar durant 102' i a consumir 1211Kcal.

Dijous:
Mati: He anat a la ferreteria per fer les peses tal i com toca perquè amb el Crossfit treballo amb massa pes i les agulletes em duren massa dies.
Amb les cames cansades de tota la setmana he hagut de baixar una mica la intensitat, pedalant la sessió de ciclo sobre el rang baix del treball que em tocava. He fet els 50' i mig de classe cremant 545 kcal.
Tarda: G.A.C. una mica més intens que dimarts, amb sensació de cames bullint en més d'una ocasió.
El ciclo que em quedava per fer ha acabat martiritzant-me durant 50 minuts i mig més. 540 Kcal.

Divendres:
He fallat a la sessió de natació, m'han sorgit massa inconvenients i he decidit sacrificar l'entrenament.

Setmana acabada amb solament una sessió de running. 60' i 11, 68 Kms.
Amb ciclo 6 h 36' 30", 4424 Kcal i 132,72 Kms.

El fi de setmana amb dificultats per la climatologia prevista..... a veure com ho solucionem.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada