divendres, 7 de febrer del 2014

Setmana de descàrrega

Desprès de 3 setmanes marcant els entrenaments tal i com tocaven he entrat a la setmana de descàrrega, a veure si la musculatura recupera i podem iniciar la setmana següent amb una mica més d'intensitat.
Al final ha estat amb menys treball inclús del plantejat, ja que dimecres va estar plovent tot el matí i vaig suspendre l'entrenament de running.

Dilluns:
Matí. running amb solament 1 horeta per sota del 65%, 9.050 metres.
Tarda. 2 sessions de ciclo indoor, totes les d'aquesta setmana són sub 65%, sumant 88 minuts i mig i 668 Kcal.

Dimarts:
Matí. Més bici amb 48 minuts i mig i 313 Kcal.
Tarda. Crossfit amb treball complert del cos, avui també m'hi he ficat jo ja que al matí no he fet la sessió de peses que em tocava.
G.A.C. Treball dur que m'ha deixat les cames tocades i que ha mig tirat per terra la descàrrega que portava fins aquí.
Ciclo. 40 minuts amb 373 Kcal.

Dimecres:
Matí. Res de res, la pluja m'ha tirat endarrere i no he anat a córrer.
Tarda. Doblo de nou la classe de ciclo, a més aquesta és més llarga que la de dilluns i dimarts. 105 minuts i 699 Kcal.

Dijous:
Matí. Ciclo indoor. Retallo la classe per motius de temps i em surten 48 minuts i 328 Kcal.
Tarda. No faig ni Crossfit ( encara tinc agulletes de dilluns) ni G.A.C. ( no vull tornar a carregar les cames) i la sessió de Ciclo surt tal i com havia de ser 52 minuts i mig amb 401 Kcal.

Divendres:
El deixo en blanc. Amb descàrrega, de moment, no vull anar a nadar.

Rebaixo doncs el temps, kilòmetrs i Kcal per intentar sobrecompensar les cames.

1 hora i 9.050 metres de running.
6 hores 22 minuts de bici, cremant 2782 Kcal. 83,5 Kms.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada