divendres, 20 de març del 2015

12 dies sense cap de setmana.

Evidentment que de cap de setmana n'hi ha hagut, però sense pedalar i, a hores d'ara, que la Mussara treu el cap a un parell de mesos vista, he de mirar que això passi el menor nombre de cops possible. No solament això, sinó que hauria de intentar d'augmentar les hores sobre la bici. D'aquesta manera acostumaria el cos a rodar més temps i les 8 o 9 hores que em passaré sobre la bici el dia 16 de maig no se'm faran tan llargues.

Els entrenaments al laboratori he intentat que seguissin l'ordre establert i per això la setmana del 9 al 15 de març l'he feta suau....... tocava descans.
Arribada
El problema és que he hagut de canviar les 4 horetes de bici forçant màquina de diumenge per 2 hores 41 minuts a ritmet lo divendres. Diumenge féiem la Xallenge de Seròs i això implica, a part de feina durant la setmana, disposar de totes les hores possibles des de dissate al matí fins a diumenge a les 3:00 de la tarda.

Village
Dimarts 130' de bici a 127 bpm de mitjana, 1162 Kcal gastades i l'equivalència feta a 50,5 Kms.

Dimecres va baixar Lo Vikingo a fer la Xallenge curta i vaig anar a fer-la un bocí amb ell. No portava el gps i no puc afinar amb distància, temps ni pulsacions però, crec, que vaig deure estar uns 45' sobre els 145 bpm per fer uns 16 Kms.

Dijous 132' més de bici a 122 bpm, 915 Kcal cremades per simular 39,8 Kms.

Divendres vam anar amb el Sioux a repassar la ruta de diumenge per mirar si faltava marcar algun tram. Vam anar a ritmet bò però sense apretar i ens va costar 2 hores 41 minuts de fer els 45 Kms que feia ( el bucle del poble no el vam fer).

Aquí acaben les sessions de bici d'aquesta setmana. Dissabte, com ja he dit, va tocar acabar de preparar la Xallenge i diumenge a gaudir com un col·laborador més de l'espectacle que ens ofereixen els bikers que venen a aixecar el pols dels nostres camins.

Aquesta setmana el tema ha canviat, esperant poder rodar una mica dissabte i fer tirada llarga diumenge, durant la setmana les sessions de ciclo han estat dures. Toca treballar en intensiu i fer alguna sèrie però....... al laboratori es fa difícil.

Avituallament refugi caçadors
Dilluns i dimecres vaig utilitzar les classes de G.A.C. per fer el treball de musculació setmanal.

Dimarts. 2 hores 47 minuts en total sobre la bici. Mitjana de 132 bpm ( el treball de les sessions va estar a 146 bpm de mitjana- ja és el que toca- durant 1 hora 20 minuts). 1535 Kcal consumides = 66,7 Kms.

Dijous. 2 hores 43 minuts més a 141 bpm de mitjana ( el treball de l'hora 20 minuts de les dues classes de la tarda va estar a 153 bpm de mitjana - això és perfecte-). 1681 Kcal més i 73,1 Kms a la suma.

La setmana passada doncs 90,3 Kms en les 4 hores 22 minuts que van durar les classes i 61 en BTT.

Aquesta setmana 139,8 fent 5 hores 30 minuts de bici estàtica. Ara a veure com solucionem el fi de setmana de pluges.