diumenge, 24 de juliol del 2016

He escollit malament el quartet de roda.



Com vaig dir ahir avui hagués hagut de descansar o fer una sortideta de 90' suaus però...... les ganes de sortir amb gent i les males companyies van desfer completament la planificació.

A les 7:00 vaig quedar amb Sejo, el Sioux i Aleix per Betetejar. Per les companyies que vaig escollir ja podia intuir que la cosa no seria suau, però Sejo deia que feia temps que estava parat i no estava fi i mel vaig creure.- li farem companyia al noi- vaig pensar.

Realment tampoc em vaig trobar tan malament, segurament si no hagués fet les 2:00 havent anat a sopar de terrasseta amb final de copa podria haver donat el "callo".
Desgraciadament la primera pujada per la Bella Dona ja em va ficar a lloc i vaig veure clar que havia de deixar fer als altres i anar a remolc.

Fem la Cabra pit avall i pistegem ( per sort tots els trams de pista, tant el d'aproximació fins a la Bella Dona com aquest van ser suaus) fins a desviar-nos per remuntar l'Espessa Balaguera. Quan arribem al camí que parteix amb el final del boc començo a trobar-me bé i marco jo el ritme. Les queixes dels de darrere em van minvant el cansament i puc portar un ritme prou decent fins al final de la pujada.

Acabem d'ascendir fins a l'antena de Montmaneu per sendejar la Clàssica enllaçant amb el Cabirol i acabar al refugi.

La tornada l'hem fet per la senda de la Xallenge també a bon ritme i al arribar a Seròs jo ja m'he despedit del grup amb 43 kms i 700 m. positius ( no hem anat malament, en 2 h 40' ja era a casa). Ells encara han anat a fer Montllobé, els haurà sortit gairebé 60 kms i 1000 m rascats.

La qüestió és que del que havia de ser ..... "rien de rien", i a la tarde les cames cansades, evidentment.

Però val més una sucarrada a gust que una espina clavada a disgust.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada