dimecres, 18 de gener del 2017

Reprenem les publicacions.



Us he tingut molt temps de sequera literària perquè, la veritat, no tenia cap projecte que em motivés a escriure els progressos que anava fent. Ara, amb l'inici de la temporada i amb les bones sensacions dels primers entrenaments de "quantilitat", sembla que el cuquet torni a guaitar el cap.

De moment ja tenim els grans objectius de la temporada marcats:

Gran Fons Priorat el 9 d'abril a la que acudiré amb els tristos. (inscripció feta).

Half Lleida Gimenells el 7 de maig. Segurament m'atocarà anar-hi sol.

Montsec-Montsec el 20 de maig. Aquí hi anem uns quants del C.C. Seròs.

Half de Balaguer el 27 d'agost. Una altra per fer en solitari.

Half la Mina el 2 de setembre. Final de temporada.

Aquests esdeveniments em permeten fer dos pics de temporada clarament diferenciats i amb una planificació prou espaiada com per poder realitzar dues temporades senceres seguides. Això implica reiniciar amb entrenaments "suaus" després de la Montsec-Montsec, sense competicions els caps de setmana i, per tant, minimitzant els riscos de lesió per sobrecàrrega. Ara esperem que la cosa surti com voldria.


Evidentment també correré la XDD d'Almatret i estaré com a col·laborador a la de Seròs i, per motius d'agenda, aquest any m'he de perdre la Transebre (coincideix amb la Half de Gimenells) i no podré anar a la X-Terra de Tarragona ( a aquesta m'hagués agradat molt de poder assistir però és entre la Half de Gimenells i la Montsec-Montsec, no puc, ni vull, agobiar tant l'agenda familiar).
Queda el triatló olímpic de Tarragona penjat..... no sé si hi acabaré anant o no, em sabria greu no assistir ja que fa......... 4 anys, crec, seguits que hi vaig, però no és objectiu prioritari aquest any.


Els objectius de marques personals per aquest 2017 els he fixat en:

VMA de Cursa a 17,5 km/h
Ritme de natació en 1000 m en 1:45 els 100 metres
VMA en bici a 35 km/h
Pes 74 kg.

I això ho he d'aconseguir pel 7 de Maig. Ja us aniré portant al dia dels progressos, sobretot del pes.

Però l'objectiu que em fa més il·lusió aquest any, i que encara no tinc clar quan el podré fer ni si ho podré fer, és un objectiu de formació que ja us diré quan surti l'oportunitat de fer-lo.

De moment:

VMA Cursa a 16,2 km/h
VMA Natac. a 1:56
VMA Bici a 32 Km/h
Pes 81 kg.

Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada