dimecres, 3 d’agost del 2011

Tornant a les andades.

Alguna vegada m'ho ha dit la meva mare això de - Ya tornem a les andades!!, la diferència és que quan ho deia la meva mare no era cosa bona i en aquest cas sí que ho és, o al menys ho és per mi. Avui he tornat a fer la rutina sencera i a més a més ja tinc planificada la rutina per la setmana que ve i estic super motivat per poder tornar a fer-la tota.
Per a més INRI he revisat els quilòmetres que porto aquest any en respecte a l'any passat i en bici vaig 200 kilòmetres per sobre i de running en porto gairebé 200 més dels que vaig fer en tot l'any passat (es clar que aquí no conto les estones en la bici d'spinning i a la cinta però crec que tant un any com l'altre deurien anar més o menys igual).

Bé la rutina d'avui:
Matí 2 sessions amb la bici d'spinning i enmig la tanda de peses, avui dorsal i bíceps (en teoria tocava espatlla però ahir no vaig fer res per estar bé per la nit). Les sessions d'spinning han estat les dues de 33 minuts i a ritme suau, la primera 103 bpm de mitjana i la segona 105 (m'interessava soltar les cames desprès del partit d'ahir) i la sessió de peses també ha durat uns 30 minuts.

Per la tarda 1000 metres de crowl, m´he plantejat de canviar una mica d'estil i fer algo de braça o esquena (papallona ni m'ho plantejo) però..... no ens enganyem el més funcional és el crowl i amb el poc que nado solament faltaria gastar temps amb estils diferents.

Sessió nocturna, running, ara ja començo a córrer amb els practicants de les classes de running que dono dilluns i dimecres. Avui hem fet 40 minuts de cursa intentant no caminar gens. Jo he aconseguit fer 7,8 Kms a un ritme mig de 11,6 Km/h i 161 bpm.

En total, sense comptar la natació pel que fa a calories ni càrregues ja que no porto pulsi, he estat 2 hores 40 minuts d'entrenament consumint 1154 Kcal i amb 185 de càrrega d'entrenament.

Salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada