dimarts, 9 d’agost del 2011

Un pit stop

Canviar rodes del cotxe, anar a parlar amb Noèlia per les vacances, reunió amb els pares del cadet de l'Escola de Ponent i anar amb bicicleta. Massa coses per fer la mateixa tarda. Quan Pat havia de marxar a treballar baix agafar el cotxe, la vaig deixar a la feina i ràpid cap a Lleida a canviar les rodes del cotxe a veure si em donava temps per tornar aviat i podia agafar la bici encara que solament fos una estoneta...... sortia de Lleida a les 18:45 (havia canviat les rodes del cotxe, havia anat a la federació de futbol a veure si estava obert i em donaven uns papers i havia passat pel Calutxo per veure QUE COLLONS PASSA AMB EL MEU AMORTIGUADOR), i a les 19:30 teníem hora amb Noèlia per tant ja no tenia temps més que de passar a buscar a Pat per la feina i anar cap a Fraga. Bé, potser si Noèlia no ens explica massa coses, fins a les 22:00 que no tinc la reunió a la Granja d'Escarp...... puc fer algo encara que sigui amb la d'spinning (bàsicament per poder seguir la planificació). a les 21:40 sortíem de Noeliatours ( la veritat és que la explicació era necessària però avui a mi no m'anava bé que fos tan llarga), per tant per la tarda vaig fer una petita parada a boxes.

Pel matí en canvi vaig fer tot el que tocava:
20 minuts de cinta a 10Km/h, mitjana de 140 bpm, 251 kcal consumides i 50 de càrrega d'entrenament.
25 minuts de peses de tronc superior.
20 minuts de cinta a 10 Km/h, mitjana de 142 bpm, 260 Kcal consumides i 51 de càrrega d'entrenament.

Demà pel matí bici i per la nit running, a repetir l'experiència de dilluns de córrer 42 runners amb frontal.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada