divendres, 9 de novembre del 2012

Aquesta setmana solament spinnning.

Hi ha cops que, per més que ho intentes, no tens temps per fer més esport que el que estàs obligat. Aquesta setmana he intentat buscar espais per poder tenir encara que solament hagués estat 45 minuts per anar a córrer però no he pogut....... Spinning all time.

Dilluns començava amb una sessió mitjaneta, el temps de la sessió va ser de 54 minuts però abans ja vaig estar pedalant i vaig acabar amb 66 minuts i 413 Kcal. Els bategs de mitjana van estar a 105.
Per la tarda-nit repetia dos cops la mateixa sessió, aquest cop arribat a pedalar una hora i 54 minuts i consumint 865 Kcal. 126 bpm.

Dimarts feia la mateixa sessió per darrer cop consecutiu i em durava 56 minuts 28 segons portant 117 bpm de mitjana i consumint 471 Kcal.

Dimecres, com sempre, tornava a triplicar les classes. La del matí va estar de 52 minuts 121 bpm de mitjana i 437 Kcal consumides.
Per la nit el temps de sessions es va allargar fins a 1 hora 52 minuts consumint 919 Kcal i portant el cor a 125 bpm de mitjana.

Dijous vaig fer la darrera sessió d'entre setmana, però no la última de tota la setmana, solament 51 minuts totals. 426 Kcal i 120 bpm de mitjana.

A la suma total setmanal surten 7 hores 31 minuts i 28 segons de bici, 3531 Kcal consumides i uns 105,9 Km recorreguts.

Aquest fi de setmana em toca curs d'spinning per tant sense outdoor un altre cop més.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada