divendres, 30 de novembre del 2012

Preparant l'examen de dissabte.

Les sessions de ciclo indoor d'aquesta setmana, tot i fer les que tocaven, he intentat de enfocar-les a millorar els aspectes que em van dir que fallaven una mica de la meva forma de donar les classes. Tot i així no he deixat de banda l'entrenament de la clientela, cada cop suem més.

Dilluns: al matí vaig estar 48 minuts sobre la bici per consumir 468 Kcal treballant a 126 bpm de mitjana.

Per la tarda-nit les sessions que vaig fer, la mateixa que pel matí, em van portar a cremar més calories, clar que ens bategs mitjos també van ser més alts. 1 hora 50 minuts a 128 bpm de mitjana, 1014 Kcal consumides.

Dimarts: normalment tant dimarts com dijous són els dies que, fent la mateixa sessió que dilluns i dimecres, consumeixo més calories ( el cansament de tota la setmana hi té molt a veure). Avui no ha estat una excepció. 51 minuts de treball a 135 bpm, 546 Kcal consumides.

Dimecres: Al matí he fet 51 minuts de sessió, una de les més llargues del matí, 135 bpm i 560 Kcal.

Al repetir la sessió doblada per la tarda-nit, m'ha sortit 1 hora 54 minuts i 1191 Kcal cremades treballant a 136 bpm de mitjana.

Dijous: darrera sessió setmanal, 53 min 30 seg. 134 bpm i 570 kcal.


En definitiva, a expenses del que pugui fer dissabte durant l'examen de ciclo indoor, aquesta setmana he pedalat durant 5 hores i 23 minuts, he consumit 4349 kcal. La relació de kilòmetres seria d'uns 130.5.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada