diumenge, 25 de novembre del 2012

Els extres de la setmana.

No es pot dir que hagi estat una setmana molt productiva en quant a activitats fora del ciclo indoor. El fi de setmana vaig fer activitat fora del pavelló però també va estar de ciclo incoor, era l'últim fi de setmana de curs la setmana vinent em toca fer l'examen.

Dimarts vaig decidir anar a córrer, cursa suau per no cansar les cames però amb la intenció de soltar-les una mica desprès de tantes classes de bici i de passada per compensar una mica la musculatura. A més, últimament tinc el running molt descuidat. Al final vaig acabar fent una mica de costes, es pot veure des del minut 27 al 50 aproximadament.



Vaig fer 10.800 metres en 60 minuts, és el que anava a buscar.... córrer una horeta justa a un ritme que em resultés molt suau i còmode. 146 bpm de mitjana i 855 Kcal consumides.

El fi de setmana, com ja he dit, va tocar fer més ciclo. El total dels dos dies va estar de 3 hores 20 minuts però s'ha de tenir en compte que hi havia estones en les que estàvem pedalant però se'ns feia alguna explicació i per tant movíem les cames solament per no estar parats del tot. En els 200 minuts he consumit 1911 Kcal.
Aquest fi de setmana ha tocat teoria sobre posició sobre la bici, el programa de mescles de música i entrenament. Un fi de setmana molt productiu. Ara falta veure com va l'examen de dissabte vinent.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada