dissabte, 12 d’abril del 2014

Dissabte "rescatant" a la flaca.

M'he decidit a sortir amb la secció de carretera del Club Ciclista Seròs.

Ja feia temps que em ballava pel cap, però no trobava el moment, i avui, entre que tinc la forquilla de Cleo a arreglar i que els dissabtes ells surten més suau, m'he decidit.

En un inici la ruta havia de ser d'uns 80 o 90 Kms i poc desnivell, per poder ser a casa amb 3 horetes. al final han estat 102 Kms i 3 h 30' en total ( el ritme no ha estat dolent, 29,7 Km/h).

Juanjo, Peret, Guerau, Javier, Ernesto i jo començàvem a pedalar a les 15:00 en direcció a Alcarràs. El grup anava junt i a ritme bo però sense intensitat de treball, suposo que hi havia quelcom d'aire a favor.

D'Alcarràs cap a Gimenells. En aquest tram hi han hagut les primeres ganivetades aprofitant la tendència pujadora del tram i l'aire que entrava en diagonal.

Almacelles i Altorricó. Carretera trencacames, intentant mantenir un bon ritme els continus puja-baixes van gastant les cames sense que te n'adonis i això pot passar factura al final de la ruta.

Altorricó, Saidí i Fraga. A l'inici d'aquest tram recuperem un altre efectiu, Calú, que venia de Fraga per a retrobar-nos i acompanyar-nos la resta de la ruta.
Durant tot aquest tram ens hem afilerat i hem anat fent relleus tota l'estona. El ritme s'ha augmentat pujant la mitjana de velocitat i recuperant temps ( sort d'aquestos moments si no igual arribem a casa a l'hora de sopar).
Els relleus forts i els kilòmetres han començat a afectar a algun integrant de la grupeta, però fins arribar a Fraga ningú ha donat el braç a tòrcer.

Massalcoreig, Avinganya i Seròs. De Fraga la forma més ràpida de tornar és per Massalcoreig, anant desprès per la pista de la Granja i trencant per un camí asfaltat que et deixa una mica més amunt del convent d'Avinganya. Aquesta és la que hem seguit per reduir una mica més el temps.

Al final ens ha sortit una bona ruta feta a ritme molt decent i deixant, almenys a mi, les cames tocades i així no tenir remordiments per no sortir diumenge.