divendres, 18 d’abril del 2014

No ha estat un pleno, però no em puc queixar.

Dos dies per pedalar amb la flaca per acumular uns 180 o 200 Kms, dos dies per córrer i sumar 2h 30' i uns 27 o 30 Kms, i un dia de natació...... Aquest era el plàning pensat per aquestes vacances de Setmana Santa de dilluns a divendres.
Per poder aconseguir els objectius havia de pedalar dimarts i divendres, córrer dilluns i dijous i nadar dimecres. Al final l'ordre ha estt diferent però gairebé ho puc fer tot.

Dilluns va ser dia en blanc, amb la qual cosa començava realment malament la setmana i per poder aconseguir els "objectius" necessitava fer combos i caramboles, la qual cosa es preveia molt difícil.

Dimarts. 2 hores justes i 50 Kms amb la flaca. La sortida havia de ser d'uns 80 Kms i 3 horetes, però una punxada em va malbaratar els plans.
Ruta planera, la que faig quan vaig sol, anant a Lleida i tornant anant fins a Mequinensa. Aquesta vegada vaig tornar per Torres de Segre i, al tornar a passar per Seròs en direcció a Mequinensa, vaig punxar i ja vaig avortar la sortida.

Dimecres. 60' de running a ritme de 4:57, el que fa un total de 12.140 metres. Al km 6 vaig fer una sèrie de 1000 m. que em va sortir a 3:35 ( això em va fer pujar la mitjana que havia de ser de 5:00). Les sensacions durant la sortida van ser bones, al cap d'unes hores no tant per això.

Dijous. El mal del taló, turmell i genoll no em van fer tirar endarrere i, amb l'ajut de la Paula que em va despertar a les 5:30, a les 7:15 sortia a córrer amb la intenció de fer més metres, més temps i més desnivell que dimecres.
Vaig anar a buscar fer una ruta amb desnivell i això, si no vols fer molts Kms, et porta a passar per Montllobé. 1 h 12', 14.000 m amb 385m de desnivell positiu. Ruta molt distreta i que passa ràpidament, però que castiga molt les articulacions per les baixades que té.


Vaig estar tota la tarda amb dolor als bessons i cuixes.

Divendres. No sabia si sortir a pedalar perquè les cames estaven molt dolorides, però com que la bici i el córrer no tenen res a veure m'hi vaig aventurar....... si la cosa anava malament hagués fet mitja volta i tornat cap a casa.
Ruta per carretera buscant una mica de desnivell, Mequinensa, fer el portet de Casp, Nonasp, Faió ( sense arribar-hi), Mequinensa i Seròs.
Són 100 Kms justos i hi ha un desnivell d'uns 1.400 m.
Aquest cop la grupeta la formàvem Pere, JX, Sejo, Ernesto i jo i tenia l'esperança de poder acabar la ruta sense gaires incidències.
Per pla cap problema, a més aquest cop vam començar com toca.... poc a poc.
Fem el primer port, que té gairebé 10 Kms ( amb un "descanset" intermig) i que puges més de 300 m. Aquí les cames es comencen a queixar, sobretot quan em fico de peu, però de moment em puc permetre fer-me el suec. Lentament la musculatura es va ficant a lloc i cada cop em trobo millor.
Descendim uns kms i comencem amb els trams trencacames, mantenim un ritme bo tota l'estona i això es va notant.
 Abans de trencar a l'esquerra per anar a buscar la carretera de Faió Ernesto punxa i hem de parar una estona a arranjar el forat. Aprofitem aquest temps per menjar una mica i així no haver de parar desprès.
Fem una baixada fins a Nonasp a ritme alt i allí tornem a parar de nou per avituallar una altra vegada abans d'iniciar la pujada i la part final de la ruta.
Petit ascens i tram trencacames un altre cop fins a la baixada de Mequinensa.
L'última part del recorregut, des de Mequinensa fins a Seròs l'hem feta afilerats i amb algun relleu.
Ha estat una bona ruta, i m'he acabat trobant millor del que em pensava. 4 horetes en total per fer els 100 Kms.

En definitiva han estat 6 h  i 150 kms amb la flaca, 2 h 12' de running i 26.140 metres i 0' i 0m de natació.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada