dijous, 31 de juliol del 2014

Resum ràpid per ficar-me al dia abans de la triatló.



Carregat de feina, amb poc temps per fer els entrenaments, intentant passar més temps amb les dues reines de casa, gaudint de l'estiu,....... tots aquests fets han fet que descuidés les entrades d'aquest blog i a dia d'avui vaig ja amb un parell de setmanes de retràs.

Com sempre he hagut d'anar tocant una mica el programa per factors aliens a mi, o no, però generalment he pogut anar complint amb tot el que tocava, a excepció d'aquesta setmana que per culpa d'una altra contractura jugant a futbol sala he hagut de suprimir els entrenaments de dimecres i dijous.

De moment, des de dilluns 14 de juliol fins a dimarts 29 tot el que he fet ha estat:

Dilluns 14: Trot suau, 6.100 metres en 41 minuts.

Dimarts 15: Bici a ritme suau fent series molt curtes ( 15") però molt intenses ( fins al 100%). En els 64' que va durar l'entrenament vaig recórrer 29 Kms.

Dimecres 16: Natació intentant marcar el ritme dels 400m, fent 1650m en total amb 41'.
Per la nit trot suau un altre cop 6.170 metres en 42' 30".

Dijous 17: Descans. Mel vaig saltar per jugar un partit de futbol sala que em va lesionar l'adductor esquerra, per sort, tot i tenir molèsties, encara vaig poder anar fent.

Divendres 18: Tocava fer una sessió d'increment de natació però me la vaig haver de saltar per por de l'adductor. Per la nit vam compensar una mica amb la sessió de ciclo a la fresca del mes de juliol, 48' consumint 394 Kcal, l'havia de fer perquè és la meva feina, si no hagués deixat descansar les cames.

Dissabte 19: Descans.

Diumenge 20: Bici un altre cop, 60' provant la velocitat i intensitat màximes. Desprès de 20' fent un escalfament amb increment de ritme tocava recórrer 16 Kms al màxim...... el meu màxim va ser 35,6 Km/h.
En total 31Kms.

Dilluns 21: Descans.

Dimarts 22: 71' de bici a ritme suau, solament 30,5 Kms.
Com que dilluns vaig poder descansar vaig decidir recuperar la sessió d'increment de natació de divendres. 2100 metres en 48' fent un increment de velocitat.

Dimecres 23: Tal com diumenge vaig fer una prova de velocitat i intensitat màximes amb la bici, avui tocava fer-ho corrent. Escalfament de 15' amb increment de ritme i intensitat i desprès 3 kms a tope...... 3:57. No està malament però vaig veure que aquest ritme no el puc aguantar durant 10.000 metres. L'entrenament va durar 44' 20" i vaig arribar als 8.300 metres.

Dijous 24: Tècnica de natació. Sessió curta a l'aigua amb solament 1.200m i 35' de treball.

Divendres 25: Descans. Això és el que tocava, però tenia sessió de fitness dirigit i em vaig ficar a fer les estades de peses, diumenge ho notaria a la natació.

Dissabte 26: Possiblement la millor sessió d'entrenament de fa dies.
Com sempre volia sortir a rodar sol perquè és difícil que a algú li interessi fer les sessions curtes que faig jo, i més en fi de setmana que és quan la gent dedica temps als hobys.
Divendres JX em marejava per si volia sortir amb ells ( Calú, Aleix i ell) però jo em vaig negar un parell de cops perquè, tot i tenir ganes de pedalar amb companys, em sabia greu haver-los de manar tota la sortida.
Finalment vam acordar que hi aniria i que s'adaptarien al que hagués de fer jo, amb la intenció d'anar amb ells durant una estona i desprès jo fer mitja volta, per acabar de fer l'entrenament que em tocava, i deixar-los acabar de fer una ruta com Déu mana.
Quan, a primera hora del matí, ens vam reunir tots a la bàscula de Seròs Aleix ja va dir que ell faria poca cosa perquè diumenge volia sortir amb la secció de carretera. Quan li vaig explicar les meves intencions aviat es va acollir al pla.
20' d'escalfament amb un increment de ritme, com sempre que desprès toca apretar les dents durant una estona. Desprès 30 Kms entre el 75 i el 85%.
La volta que vam fer va ser carretera de la Granja d'Escarp fins a la pista de Massalcoreig i Fraga pel camí vell que ara és carretera.
Quan vam arribar a Fraga ja feia una estona que rodava al 75-85% i aquell ritme, pel que es veu, ens anava bé a tots ( Calú i JX també havien de fer la sortida bona a l'endemà), per això vam continuar tots fins a Mequinensa, fent un darrer demarratge abans d'entrar al poble i desprès, la tornada, recuperar fins arribar a Seròs un altre cop.

Un cop abandonada la bici m'havia de calçar les Newton i córrer 7 Kms mantenint-me un altre cop entre el 75 i el 85% i en acabar recuperar durant 10'. Aquest tram em va durar 44' 26" i vaig recórrer 8.600 m.

Diumenge 27: Natació. Per fi nado els 1.500m seguits marcant el ritme que hauré de portar el dia de la triatló. Amb l'escalfament i la recuperació 2.200 metres en 52'.

Dilluns 28: Entrenament de sèries de cursa. 9.100 m en 52' 27".

Dimarts 29: Natació a ritme. Tocava fer 4 series de 400 a ritme de cursa, però el temps solament em deixa fer 3 series. en total sumo 1600m més en 36' 23".
Per la nit jugo un partit de futbol sala que em torna a lesionar, aquest cop el recte anterior del quàdriceps i això em té en blanc fins avui, saltant-me l'entrenament de dimecres i el de dijous.

Divendres 1 he intentat fer una recopilació de tot el que no he pogut fer i el que em toca fer aquest dia i així faig, si la cama ho permet, un simulacre sencer de cursa.
Amb l'ajud inestimable del cunyat aniré a nadar a la platja, faré un entrenament de 90' de bici i finalment un tram de 30' de cursa.
Espero que ho pugui arribar a fer.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada