diumenge, 17 d’agost del 2014

Setmana post triatló.




Intentant no deixar de practicar cap de les tres disciplines del triatló, perquè el dia 6 en tinc una altra a Mequinensa, aquesta setmana me l'he agafat per disfrutar corrent i pedalant. M'he deixat estar de plans d'entrenament i he fet el que m'ha "apetit".

Dilluns. cursa amb la classe de running del pavelló. 47' 45" per recórrer 7.000 metres a ritme suau.

Dimarts. Em vaig limitar a jugar el partit de futbol sala de la lliga d'estiu.

Dimecres. Per no deixar les coses per darrera hora vaig mig enredar a JX per anar a rodar amb la BTT. Feia molt temps que no l'agafava i en tenia ganes. Aprofitant el trajecte vam repassar tota la ruta que farem diumenge caminant amb la gent de les classes de caminar i running. Van sortir 40 Kms pedalant des de Seròs i 700 m. de desnivell positiu, el temps va ser de 3 hores.

Dijous. Entre el temps, i els preparatius per marxar divendres, dijous va ser un dia de descans.

Divendres. Comença el cap de setmana de càmping per Llavorsí. He canviat la meva bici per la de la Paula, així pot divertir-se ella rodant pel càmping sense problema.

Dissabte. Per no estar tot el fi de setmana parat em vaig endur la roba de córrer. Dissabte pel matí, tot i la fresca, vaig aprofitar per anar de Llavorsí fins a Tírvia. Equivocant-me un cop de camí, la qual cosa em va permetre de veure un cabirol durant una bona estona, em van sortir 10 Kms i 300m de desnivell. El temps que vaig marcar va estar de 52' 46".
Les sensacions no van ser molt molt bones, tot i intentar forçar la màquina als pocs plans o falsos plans que trobava, no vaig poder baixar de 4:25 min/km.

Diumenge. Dia per plegar tenda, anar a veure el concurs de gossos d'atura del Pirineu i retornar cap a casa.


Tot i voler seguir entrenant-ho tot el temps no em va permetre nadar cap dels 7 dies.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada