divendres, 8 d’agost del 2014

Setmana suau.




S'acosta el diumenge 10 d'agost i ara solament em queda baixar càrrega i confiar en que el cos hagi assimilat bé l'entrenament i que la cuixa em permeti portar bons ritmes en les tres disciplines.

Els entrenaments setmanals havien de ser dilluns, dimecres i divendres, però vaig haver de canviar la natació de dilluns a dimarts per falta de son a les nits.

Tots tres entrenaments, el de natació dimarts, el de bici dimecres i el de cursa divendres eren curts però amb un tram de pocs segons per exprimir-te i mantenir la "xispa" a les cames.

Pel que fa a les classes de running i de caminar o correr les vaig fer amb la BTT seguint als corredors a ritme suau per no tenir més carrega de la necessària.

Dimarts. Natació. 1200 metres en 29' 38". He vist que en distàncies de 25m puc vaixar dels 20", però en tirades llargues em costa rebaixar els 2min/100m.
Esperava poder nadar més ràpid, però sé que a aquest ritme no em sento angoixat al mar.

Dimecres. Bici. 17 Km en 40'. Desprès d'uns minuts d'escalfament amb increment de ritme venien els 30" de prova a tope per veure com responia la cama...... encara hi ha molèsties però sembla que podré aguantar. A la intensitat que hauria de mantenir durant la cursa, tenint en compte que anava sol, he rodat sobre els 37 km/h. Això em fa tenir esperances per voltar els 39-40 diumenge, sempre i quant no agafa el tren de la Pobla...... desprès ho perdrem tot, i apretar per agafar un bon tren, quan has d'estirar sol d'un grup de ciclistes, es fa complicat.

Divendres. Cursa. 4.000 m en 23'39". Ha estat un entrenament molt curt, amb solament 5' d'escalfament abans de les 5 series en les quals he fet 30' de treball d'alçament de cames i desprès la tornada a la calma. Igual com en la natació i la bici vaig rondant els temps que voldria portar, però això és en entrenaments solts. El dia de la cursa el cansament s'acumula. El ritme bò està en 4:15, però diumenge no crec que pugui anar per sota dels 4:30.

Aquest any, agafant la marca de l'any passat, estic a la 1ª sortida i aquetos 90' més de fresca suposo que seran d'agrair al tram de cursa.

Fent el conte de la lletera i agafant els millors temps..... 28+2+59+2+42= 133' o 2h 13'........ ja firmo ara aquest temps, millorant en 7' la marca de l'any passat, però si ho puc fer en 2h 15' em donaré per més que satisfet, i això esperant que les molèsties em permetin d'esforçar-me en tots els segments.

Bé, ara sol em queda disfrutar del cap de setmana per Tarragona amb la família i a veure què fem al matí de diumenge.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada