diumenge, 28 de juny del 2015

No hi ha manera d'agafar el fil.




Entre despedides, bodes, tornejos i varis etcéteres més no puc afilerar els entrenaments de cap manera.

La darrera entrada que vaig fer data del 7 de juny, d'això ja fa 3 setmanes i fins ara no puc tornar a escriure. Aquest fet implica que, encara que no he pogut fer les sessions esperades, tinc bastants entrenaments per penjar. Per això aniré per feina i ràpid.

Dilluns 8 juny: 2 hores de bici de carretera suau, 50 kms.
Dimarts 9 juny: Sessió de running nocturn amb 52' 23" i 8.330 metres.
Dimecres 10 juny: 2 hores 14' amb la flaca, 59,7 Kms.
Dijous 11 juny: més running nocturn. Aquest cop solament 30' i 4.500 metres.

El cap de setmana del 13 i 14 de juny despedida a Ainsa, dos dies de regressió d'entrenaments.

Dimarts 16 juny: 53' 11" corrent i 8.130 metres.
Dimecres 17 juny: 1h 54' amb btt, estrenava el basculant nou desprès que Orbea em canviés el que es va partir. 31Kms.
Dijous 18 juny: 28' 18" amb el grup de running. 4.01 metres.
Dissabte 20 juny: 12 hores de futbol sala a Seròs, vaig jugar 4 dels 5 partits que va disputar el meu equip i vaig acabar amb els adductors igual que pedres..... la resta del cos també estava fotut.
Diumenge 21 juny: Tornava a sortir amb BTT i amb gent. ens vam ajuntar 8 bikers: Mario ( que feia molt molt molt temps que no coincidia amb la bici amb ell), Dani, Pep, Jordi, Sejo, Enric, una noia de Benicarló i jo.
   Vam iniciar la ruta tots junts i, quan vam arribar al refugi, es van començar a partir els camins.
   Al final vam acabar els tres tristos tornant cap a casa amb 3 hores i 37' en total i 50 kms recorreguts.


La darrera setmana d'entrenaments que he fet es podria resumir com la setmana de l'aigua. He passat de no nadar a fer 4.900 metres en 2 dies.

Dimarts 23 juny: 1100 metres de natació en 27'.
Dimecres 24 juny: 1.900 metres de natació en 44' 47".
Dijous 25 juny: 1.900 metres més a l'aigua en 47'. I a la nit 6.330 metres corrent durant 42'.
Divendres 26 juny: 1ª sessió de bici a la terrassa. 45' per cremar 655 kcal, extrapolables a 28,5 Kms.
Dissabte 27 juny: tenia boda de tarda, el matí el vaig aprofitar per rodar gairebé 2 horetes amb la flaca ( 1 hora 56') i fer 54,5 kms més.

Aquí hi falten les dues sessions de fitness setmanals d'uns 30' de durada.

Encara que sembli que hi ha moltes hores d'entrenament, no són les que toquen..... a partir d'aquesta setmana intentaré d'ajustar-me el màxim possible a la planificació...... a veure com anem.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada