divendres, 5 de juny del 2015

Quan tot et va de cul.....



Les desgràcies no venen mai soles ( també s'ha de dir que.... tots els mals com aquests, si tots els problemes fossin no disposar d'estris per a desenvolupar els hobbyes podria estar content), desprès de la pantalla trencada del pusòmetre i GPS Garmin, ara s'ha partit la vaina de la BTT.

Al final de la Transebre ja em van dir que es movia molt la roda de darrere, però vaig mirar que no hagues agafat lloc el buje i estava bé. Diumenge 31 de maig, al començar la sortida amb el Sioux i Ramonet, vam veure que la vaina dreta estava totalment partida. Ara a veure com es porta la casa Orbea i la garantia de per vida de les seves bicis.

Bé, tot això per dir que no he pogut fer el que hagués volgut i tampoc no ho tinc enregistrat en cap lloc. Per tant les dades que ficaré avui solament són de temps ( agafat amb un rellotge normal amb cronòmetre) i distància ( mesurada amb el google earth).

La setmana desprès de la Mussara va ser una mica de transició. Havia de començar els entrenaments per a triatló amb la intenció de tornar a fer una mica de base i al final gairebé no vaig fer res.

Dilluns i dimecres treball de peses general ( fent més incís amb el tronc superior). Dimarts i dijous una sessió de ciclo indoor cada dia i sense apretar massa.
El cap de setmana teniem boda així que en blanc.

La darrera setmana de maig va transcórrer igual que l'anterior, amb les dues sessions de fitness i les dos classes de ciclo a intensitat suau. La diferència va estar en que divendres vaig anar a nadar una mica.... 900 metres per fer rodatge i una mica de treball de tècnica, vaig emprar-hi 21' i 21". Desprès encara vaig provar la velocitat en 50m i no estic tan malament 1m/s.
El cap de setmana "mudances" dissabte i diumenge al matí al sortir amb BTT ens vam adonar de la xafadissa, així que rien de rien.

Aquesta setmana es pot dir que ja he començat la pretemporada de les tres disciplines. Ha ajudat el fet de iniciar també les activitats d'estiu que comporten anar a córrer, com a mínim, un dia a la setmana.
Dilluns sortida suau amb bici de carretera, em vaig trobar al Raul Solís que torna a donar pedals desprès de 16 mesos, hi vaig invertir 2 horetes per fer 50 kms i sessió de peses.
Dimarts 6.750 metres en 47'11" (7:00 min/km trote coxinero) de cursa a peu.
Dimecres peses suau.
Dijous sortida suau un altre cop amb el Raul. 65 kms en unes 2 hores i 30'.
Divendres 6750 metres més de cursa a peu, aquest cop en 42' 48" (6:20 min/km no deixa de ser trote coxinero) i a migdia a nadar de nou, 1100 m en 24' 42".

Aquestes han estat les activitats fetes en 3 setmanes. Puc donar gràcies que conservo el mateix pes encara.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada