divendres, 24 de juliol del 2015

Comença el treball dur però modificat, per no esclatar dissabte.




Amb un parell de mesos per a realitzar el triatló on tinc intenció d'anar a fer el temps aquest any toca entrar de ple a la qualitat. L'inconvenient és que, per voler participar als esdeveniments que queden prop de casa, aquesta setmana he hagut de suavitzar una mica les càrregues per poder anar a Mequinensa i no morir com l'any passat.

Dilluns: recupero de les dues tandes de series del cap de setmana, una amb bici i l'altra corrent. Al anar a més velocitat les dues series de baixada tinc els quàdriceps adolorits dels sotracs.

Dimarts: 1 hora 10' al 80%. Treball amb la bici de ciclo indoor. Amb intensitats que comencen a ser elevades i sense poder anar canviant el paisatge els entrenaments es fan més durs encara. Correspodria a uns 39,5 Kms amb la flaca.

Dimecres: Doble sessió. Primer 1900 m. de natació fent un test de 400m per saber la velocitat màxima en aquesta distància per poder treballar desprès les series ( 1:54 els 100 m.)

En acabar 50' més de bici estàtica al 85%...... si dimarts va ser dur..... dimecres sort dels 20' de menys. 28,7 Kms més.

Dijous: Amb la fresca del matí vaig fer una sessió de peses abans de sortir a córrer unes serietes. 4X400 i 4X600. La velocitat dels 400 metres em va sortir a 3:41 i als 600 4:09. Per mi no està malament tenint en compte els % de treball que havia de portar. En total encara vaig córrer 7 kms.

Divendres: he estat analitzant quin tipus de treball fer tenint en compte que dissabte per la tarda toca triatló esprint i m'he decidir per nadar en recuperació 500m i córrer 15 minuts en regeneratiu. Ja n'hi ha hagut prou en 3 dies d'entrenament.

Ara a veure com van les coses dissabte. No tinc intenció d'anar a forçar, almenys a l'aigua. No vull que em passi com l'any passat.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada