diumenge, 23 d’agost del 2015

Aquesta tampoc ha estat malament.





Sembla que enfilem una seguida bona d'entrenaments aquestos 15 dies. Desprès de la setmana anterior amb una bona càrrega de sessions, amb els descansos pertinents, aquesta no ha estat gens malament.

Dilluns. 2000 metres de natació per recuperar, a ritme suau. 44' 58"

Dimarts. Sessió de bici estàtica de 47' a bon ritme, uns 20 kms.

Dimecres. 2 hores 23' de bici de carretera fent uns 45' d'escalfament i després relleus per alternar intensitats de treball. 63,5 kms

En acabar la bici treball de transició fent 28' de cursa a peu. 5.500 metres.

I després encara 2000 metres més de natació fent series. 47' 41"

Dijous. Descans.

Divendres. Tocava treball de natació al mar i cursa a peu.
Vaig provar el nou invent amb la boia per nadar millor. Hi vaig enganxar un leash de surf per agafar-me-la al turmell i ha anat molt bé.
El que no va anar tan bé va ser la picada d'una medusa, la primera de la meva vida, que em va fer plegar de nadar quan solament portava 10'. No va ser gran cosa, però com que no sabia com respondria em vaig cagar una mica i vaig nadar a "full" cap a la platja i vaig passar al tram de cursa a peu.
10.320 metres en 50' 25" ( 4:53). Les series una mica pesades, sobretot les de 400 m que eren molt intenses.

Per la nit una altra sessió de ciclo, aquest cop a la fresca. 47' i 20 kms més.

Dissabte. Descans.

Diumenge. Més blocs de bici, 2 hores 12' acompanyat de l'inestimable cunyat que encara tenia el valor d'anar fent-me fotos. 63 kms.
I desprès 5.000 metres corrent còmode.... 26' 32".

Llàstima que la setmana vinent trenca la ratxa dels bons entrenaments.

Salut!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada