diumenge, 22 de maig del 2016

Cap de setmana pre Gimenells




Semidescans en un cap de setmana on he notat que les darreres setmanes enfocades més cap als entrenaments de bici per la Mussara m'han penalitzat en la cursa a peu....... i en natació ja ho veurem.

Els entrenaments de dissabte i diumenge eren suaus per començar a descarregar de cara a diumenge 29.

Dissabte 8.000.  Disminució de distància per anar sobrecompensant les cames. Possiblement no em fes falta ja que els 20 kms que havia de córrer la setmana passada i fa dues setmanes no els vaig fer. Ara em queda el dubte de saber si podré aguantar la intensitat durant els 95' que espero estar corrent la mitja marató.

La intensitat havia de seguir constant 80-85%. Ho vaig fer tal i com tocava, però amb pitjors sensacions de les que esperava, i això que solament va durar 35'.

La mitjana la vaig marcar a 4:22. Diumenge vinent espero poder enrasar els 21 kms a 4:30, però ja veurem.

Diumenge 60 Kms acoplat.  Per fi torno a ficar les banyes a la bici ( no m'entenc amb cap altra, bé amb la de BTT però és una relació consentida, són els "acoples" del manillarg) i toca tornar a provar sensacions.

L'entrenament teòric em dicta 40 kms al 80-85%, la intensitat és la mateixa que corrent dissabte però en bici costa bastant més de mantenir-la, però desprès de les últimes sessions sobre rodes amplio la distància a 60.

A priori espero poder mantenir-me sobre els 30 km/h el dia de la prova i avui espero saber si podrà ser o no.

El començament és bò, direcció a Mequinensa i, crec, amb una mica de vent a favor. la velocitat va sobrada sense arribar a la intensitat de treball demanada.

Quan aconsegueixo ficar les pulsacions al marge que toca les cames treballen continuament i no tinc clar que pugui mantenir aquesta intensitat tota l'estona.

Vaig cap a Fraga, passant per Torrent, pujo pel Sorolla i el tunel per anar pel lateral de l'autovia fins a Soses i desprès Aitona i Seròs.

Amb la pujada de Fraga i els dos repetxets que he fet estic content del ritme, 33 Km/h. Suposo que serà la activitat que millor se'm donarà a Gimenells.

Ara toca acabar de recuperar durant tota la setmana, provar el traje de neoprè a la piscina per no tenir sorpreses diumenge i...... AL TURRON!!!


Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada