dilluns, 12 de desembre del 2011

Un matí espectacular.

Aprofitant que les molèsties al bessó no les noto quan vaig amb bici avui he anat a pedalar. A primera hora semblava que estaria la boira tot el dia però aviat, sobre les 10:00, ha sortit el sol i ha fet un matí esplèndid.

La intenció era de fer uns quants quilòmetres mirant de baixar el major nombre de trialeres possible i així ho he fet.
L'arrencada ha estat des de la porta de casa direcció al portal, la carrerada i cap al bovalar. L'inici ha estat com el de la xallenge del 2010 però enlloc d'agafar les primeres esponetes he tirat pel camí fins arribar a la pujada del mas del "Penyo", allí ja m'he ficat per dins els bancals seguint el recorregut del 2010.
1era trialereta 500 m, la de dalt de les planes passat el bovalar, desprès he tornat a remuntar passant pel tancat de Miró fins a Aluminsa.
Un cop creuada la carretera m'he desviat del traçat del 2010 per seguir cap al mas de Ramon del Matiné desviant-me a l'esquerra per donar al camí de pujada al refugi on he esmorzat. Portava 75 minuts i 16 Kms.
La següent part del recorregut ha estat passar pel bosquet, 2ona trialera 700m, els javalins, seguidament he creuat els bancals del gili (que estan tots aixecats amb munts de terra) per arribar al camí que puja al Montmaneu. Abans d'arribar a la falda de montmaneu 3era senda amb trams de trialera 1500m (n'hi ha uns quants que son plans), desprès he remuntat per la senda de la Cabra per baixar la 4arta senda 800m El Boc molt ràpida i divertida.
Ara començava la part dura del recorregut, remuntar per l'espessa balaguera fins a l'antena del Montmaneu, gairebé 4 kilòmetres de pujada (interrompuda per algun tram pla això sí), i baixar per la senda Clàssica deixant de banda el Desaigüe que estava ple de fang uns 3 kms fins a la pista de la Granja a Maials.
L'últim tram del recorregut ha estat gairebé tot per pista fins arribar al bancal amb antipedra que duu a les valletes del Conde, un cop fetes les valletes he anat cap al Ranxo del Picado per baixar la senda que arriba al camí del riu i cap a casa un altre cop pel camí del ram.

En total solament han estat 46 Kms amb 915 m de desnivell positiu acumulat (quan llegíeu semblava que fos més no?, pues pedalant.... ja no t'explico). El temps total ha estat de 3hores i 35 minuts. Les sensacions i el que he disfrutat..... INDESCRIPTIBLE.

1. qui lo va parir si ja estic cansat nomes de llegir-te,

bueno sapigues que encara te queda fer la famosa Bigmac que son 1.107 mts de desnivell

que lo sepas neneng

2. La que dius tu deu ser la big-bigmag, que la bigmac original només té 780m de desnivell, que jo també estic al tanto shabal! jejejeje.

Ja saps que quan vulgues podem anar a fer aquesta de 1.107 que dius.