diumenge, 1 de setembre del 2013

Progressant.

Un altre cop em llevo amb il·lusió per anar a córrer una estona amb Pat, a veure com li haurà anat aquesta setmana de sortides, més a nivell psicològic ( per superar la barrera dels 5.000 sense caminar) que físic ( sé que per físic ja fa dies que ho pot fer).

A les 10:30, havent deixat a la Paula amb els padrins, comencem a caminar dirigint-nos al punt de sortida de la ruta d'avui. No vull canviar les rutines que tenen adquirides ella i Roser ( la seva companya de running d'entre setmana) abans de començar a córrer, per això caminem uns minuts per escalfar articulacions i musculatura.

Ruta plana com sempre, el ritme el marca ella 7:00 min/km o 9 Km/h com sempre,  però aquest cop deixo que sigui ella la que m'ensenya els camins pels que han corrut les darreres vegades.

D'aquesta manera van passant els metres i arribem els 5.000 mantenint el ritme tota l'estona, seguim igual una estona més, però 200 metres més tard hem de baixar el ritme i caminar 200 metres més abans de reprendre la velocitat per acabar de fer els 6,1 Kms finals.

Molt content per haver passat una estona del matí fent esport amb la meva dona i, encara més, perquè vaig comprovant com lentament va assolint els objectius que ens anem marcant. A més a més avui m'ha comentat la possibilitat de poder anar a fer la cursa de l'estany d'Ibars..... anem per bon camí.

Demà comencen les vacances, a veure quants entrenaments puc fer.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada