diumenge, 8 de setembre del 2013

Se m'ha acumulat la feina.

Per fi disposo d'uns minuts per explicar el que ha estat de les meves activitats esportives aquests dies de finals d'estiu.

Encara que he estat de vacances des del dia 1 de setembre no he pogut fer gran cosa, la justa i suficient com per haver de sintetitzar els primers 4 entrenaments en solament una entrada, si no no tindré temps de ficar-me al dia.

La setmana del 2 al 8 de setembre vaig fer 4 entrenaments, els dos primers de running i els dos darrers de bici.

Dilluns 2 de setembre.  Primera sessió de running. 15.000 metres a ritme altet ( 4:43 min/Km) 1 hora 10 minuts 43 segons. Les pulsacions i les calories no les puc ficar perquè el pulsi del Garmin se m'ha tornat boig i no n'hi puc fer cas.


Dimecres 4 de setembre. Segona sessió setmanal i també segona de running. La sessió d'avui l'he dividida en dues parts, la primera que vaig anar a córrer sol i la segona que vaig fer amb Pat, Roser i Olga. Entre les dues sessions solament hi va haver un parell de minuts de descans per veure.

La primera part començava a les 18:34 de la tarda. Arribaria a fer 12.000 metres en 55 minuts per tant el ritme va estar alt ( 4:36 min/Km), però sabia que la resta de l'entrenament baixaria bastant el ritme.

La segona part era a partir de les 19:30 i la vaig fer amb les tres girls. La distància, 7.200 metres, la vam fer en 50 minuts 45 segons ( 7:00 min/Km). Un altre cop Pat va aguantar els 5.000 primers metres sense deixar de córrer però vam haver de baixar el ritme durant 300 metres més per poder acabar de fer els 1.900 metres finals.

Per estar corrent 19 Km i 1 hora 45 minuts se'm va passar ràpid al partir-ho en dues sessions.


Dijous 5 de setembre. Començo amb les sessions de bici, avui toca carretera.
El que havia de ser un entrenament de durada llarga ( sobre les 4 hores) es va acabar convertint en un entrenament de durada gairebé llarga ( 3 hores 24 minuts) perquè l'esquena i el cul em demanaven clemència.

Al final, tot i que al principi barallava la opció d'anar cap a Balaguer, vaig acabar fent la ruta de sempre: Lleida, Fraga, Torrent, Mequinensa i Seròs. Surten 91 Kms i ja m'anava bé.

Dissabte 7 de setembre. Vigília de la Festa Major de Seròs. El cunyat em deixa penjat i em toca sortir sol, però havia de fer-ho perquè sabia que fins al dia 13 o 14 com a mínim ja no faria res més.



Agafo la BTT i m'encamino cap al Bovalar sense gaires ganes de fer res. Mentre pedalava, pensant en la ruta a fer, diviso una senda que no havia fet mai i m'entossudeixo en saber per on s'ha d'agafar per poder fer-la sencera. Això em porta a passar el matí, 2 hores i mitja, per fer 17 Kms i cap a casa a gaudir de les festes.... no tot és suar la cansalada.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada