diumenge, 30 de novembre del 2014

Evitant la pluja, una entrada en bici alternativa.



El pitjor enemic de les activitats a l'aire lliure és el mal temps, i sobretot la pluja. Aquest fi de setmana l'hem tingut ben passat per aigua i aquesta meteorologia ens ha impedit de poder anar a rodar a l'exterior.

Però...... al mal temps bona cara, tenint la opció de pedalar en tancat al pavelló, vaig soltar un am per veure si a algú li interessaria de rodar una mica indoor ja que no podíem sortir al ras.

Pensava que hi hauria una mica més de quòrum, però les diferents obligacions i/o responsabilitats ens van deixar amb 6 hàmsters per fer un parell d'horetes de llum al poliesportiu.

Em vaig comprometre a preparar una primera horeta de música a 90 rpm, per rodar al començament, i portar cadascú les pulsacions que li interessessin ( és un bon entrenament i així tots anem a la intensitat que ens toca) i desprès acabar amb una sessió de ciclo indoor per fer un parell de pics d'intensitat i acabar la jornada amb 2 horetes de pedal.

Jordi, Sejo, Calu, Martino, Pere i jo. Aquests vam ser els 6 que ens vam reunir a les 8:30 a la sala dels miralls.

L'entenament va anar com estava previst, els que no havien rodat mai en tancat van patir una mica la inexperiència, però aviat es van ficar a lloc.

El resultat va estar de 110' de pedal a 143 bpm de mitjana i 1176 Kcal consumides, 51 Kms més.

Desprès vam acabar d'arrodonir el dia amb el dinar del club. Un dinar amb molt bon ambient, sortejos i regals. Jo vaig rascar una manxa per quan arribi la bici nova ( esperem que no trigui massa).
Eus aquí la parrillada de carn que em vaig cascar.

La setmana vinent tenim un fi de setmana llarg, a veure si podem fer alguna coseta més.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada