diumenge, 23 de novembre del 2014

Sol com un mussol.


M'havia buscat companyia per sortir a rodar amb la flaca. A hores d'ara les meves sortides no són gaire motivadores, he d'estar prop de casa per si a l'Arlet li apeteix de sortir una mica abans d'hora i hem de córrer. Per això havia intentat de procurar-me alguna amistat per rodar junts i fer el matí menys pesat.

La intenció d'avui era anar rodant suau de Mequinensa a Soses fins que es fes l'hora d'anar cap a casa, 3 horetes més o menys..... de 8:00 a 11:00.

Xavier, Martino, el Sioux era qui m'havia de donar conversa durant aquestes tres horetes de pedal, havia aconseguit mig engrescar-lo amb la planificació de la sortida i la forma de pedalar, però a les 7:30 del matí m'ha enviat un wassap per avisar que no podria venir. Les nits amb bessons són complicades.....

Jo seguia amb la mateixa intenció però, al anar a casa del Valentó a mirar si tenia la bossa del seient, m'he trobat al cunyat i Aleix que havien quedat a les 8:15 amb Pere, Calu i Àngel per flaquejar una mica....... he decidit que podria sacrificar 15' d'entrenament per mirar d'anar una estona acompanyat i al final he pogut anar de Seròs a Fraga, passant per Massalcoreig, amb ells 5.

Desprès he agafat a pit la costa Sorolla ( per més que la vulgues pujar a poques pulsacions la pendent acaba per ficar-te les revolucions altes) i he anat fins a Seròs per continuar amb la ruta que tenia establerta.

Seròs - Soses sense pujar de voltes, marcant el tope a 140 bpm i fent un parell de pics a la pujada de l'Espax, una a l'anada i l'altra a la tornada.

Comptava tota l'estona si tindria temps d'anar a tocar a Mequinensa a la tornada o hauria de girar abans..... el temps no anava a favor meu i l'haver de portar les pulsacions baixes tampoc. -si no hagués sortit 15' més tard potser...... Però.... QUÈ COI.... val més mitja hora amb bona companyia que tota l'estona que m'he passat sol, sol com un mussol, com un xut, com la una-...... És que no he trobat cap altre ciclista fins que he tornat a arribar a Seròs ( aleshores he coincidit amb una grupeta de 15 o 16 que anaven en direcció contraria a la meva).

Quan m'he concienciat que no podria arribar fins a Mequinensa he decidit que valdria més la pena parar una estona a menjar alguna cosa i rempendre la marxa amb més ganes. Estava a meitat de la carretera de Soses a Aitona ( sentit Aitona).

Al arribar al poble per segona vegada he apurat el temps i m'he allargat fins a la Granja d'Escarp almenys per fer els 70 Kms. 
Aquesta mica de prolongació ha fet que la tornada fiques la locomotora entre el 78 i el 90% tota l'estona, però he arribat a casa a les 11:00 o'clock.

Encara m'han sortit 70 kms, gairebé sense desnivell, en 2 hores i 45'. Però, excepte l'anada fins a Fraga, s'han fet llargs, molt llargs.

La setmana vinent tenim el dinar del club amb una sortideta prèvia, demanaré passe per poder fer una ruteta abans del dinar.

Salut!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada