dilluns, 21 de març del 2011

II Xallenge David Duaigües

Aquest diumenge va tenir lloc la segona part de la II Xallenge David Duaigúes. Era la III Btt Vila de Seròs. Constava d'un recorregut curt de 28 Kms per a la gent que comença a ficar-se al mundillo de la Btt i d'un recorregut llarg d'uns 43 Kms.
La organització va estar perfecta, hi havia esmorzar per tothom que ho volgués a partir de les 8:00 del matí, el circuït molt ben marcat, els avituallaments excel·lents, i a més hi havia un munt de gent repartida durant tot el recorregut per a que no es perdés ningú i per ajudar-te si feia falta.
Jo vaig escollir fer el recorregut llarg i mirar de fer el millor temps possible. La sortida era a les 9:00 i a les 8:30 ja estava agafant lloc a la zona del principi, no volia quedar-me enrere i agafar embussos a les primeres sendes, però al final vaig decidir anar a deixar la jaqueta aprofitant que encara no hi havia massa gent aglutinant la sortida i perquè començava a fer calor. Mal moment vaig escollir per fer-ho, perquè al tornar estava tota la sortida copada de ciclistes, al final 470, i vaig haver de quedar-me per la zona mitja.
Al començament vaig intentar anar pujant posicions però amb por de forçar massa la màquina i acabar pagant-ho, el resultat va ser que a la primera senda, tot i no trobar embús, em va tocar anar més poc a poc del que hagués hagut d'anar ja que era difícil avançar. Per sort sobre el Km 11, que arribaves al primer avituallament, ja anava amb un grup que m'anava bé per portar el ritme. Vaig decidir no parar a l'avituallament i seguir tirant ja que ningú ho feia. A partir d'aquí venia la part més divertida de la ruta, sendes i trialeres "por doquier" (la foto correspon a l'entrada a la trialera del boc) unes més ràpides i unes altres més tècniques però totes divertidíssimes, i l'ascens al montmaneu, que començava a baix del tot de l'espessa balaguera passava pel segon avituallament on m'esperava la meva dona per animar-me i acabava gairebé dalt del tot del pic. Seguidament tornaves al refugi dels caçadors, on tornaves a trobar avituallament i desprès retorn a Seròs amb un 80% de senderó, IM-PRECIONANTE!!.
Resultat final 2 hores i 18 minuts, 43é de la general i una sensació de benestar impagable.
Podeu veure classificacions i fotos en breu a servioptions .

Felicitats a tots els organitzadors i sobretot als col·laboradors, que ho fan desinteressadament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada