dijous, 24 de gener del 2013

Ja no deixo de banda el running.


Tot i les sessions de ciclo indoor de dilluns i del mal de cames residual de diumenge, dimarts tocava fer sèries de running i així ho vaig fer.
No tenia temps de fer-les desprès de treballar així que, com a excepció, em vaig ficar a la cinta a fer l'entrenament que tocava.
15 minuts d'escalfament, 3 sèries de 1000 metres a 4:00 min/km recuperant 3 minuts i fent 10 minuts al final de tornada a la calma. En total em van sortir 8.500 metres en 46 minuts. 646 Kcal consumides i 155 bpm de mitjana.

Dimecres com sempre tocava sessió de peses i així ho vaig fer treballant tot el tronc superior i fent una mica de cames per poder estirar-les bé en acabar.

Dijous. Tirada "llarga" de running. Encara cap dia he pogut dedicar les 90 minuts que m'agradaria fer a cursa contínua per veure quin ritme puc aguantar durant aquesta estona.
Avui solament he pogut dedicar 78 minuts a fer 16 Kms. per tant 4:56 min/km de mitjana, 159 bpm i 1086 Kcal consumides.

La part bona és que per qüestions de càrdio hagués pogut seguir durant molta estona més, el que començava a notar cansades eren les cames, però amb el "trote" setmanal que tenen estic content.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada