dijous, 17 de gener del 2013

Les comparacions són odioses.

La part de treball que he fet aquesta setmana fora del ciclo indoor s'ha basat totalment en la cursa pedestre. És, crec, el punt que tinc més fluix a l'hora d'afrontar la duatló (si hagués de fer triatló em preocuparia més la natació).
He començat a fer treball en sèries i la veritat és que, quan miro els temps que feia en entrenaments de 4 o 5 series a principis d'estiu i el que he fet ara en un entrenament de solament 3 series, em cau la moral als peus.

Dimarts: aprofitant que és principi de setmana i que és el dia que tinc menys càrrega de ciclo és el dia que dedicaré a fer les series.
           Per començar 15 minuts de cursa contínua per escalfar a 5:01 min/km i desprès a començar les sèries. Serie 1 1000 metres en 3:36 recuperació 3 min a 5:09, Serie 2 1000 metres en 3:52 recuperació 3 min a 5:03, Serie 3 1000 metres en 3:58 i la recuperació a 5:04. Per acabar 10 minuts més a 5:16.
          En total 9.700 metres en 45 min 35 seg. Content perquè torno a treballar com toca però una mica desil·lusionat pels temps fets.

Dijous: com que dimecres no vaig entrar a la sala de fitness ho he fet aquest matí per no descuidar-me la sessió de peses i fer uns bons estiraments ja que la sessió de ciclo d'aquest final de setmana és dura i sempre van bé les sessions d'stretching.
En acabar he fet una horeta de cinta, per no descuidar l'entrenament de running, a ritme suau, 10.70m. És un sacrifici molt gran aguantar corrent 60 minuts a la cinta, i això que el ritme ha estat baix.

Ara a esperar el resultat de diumenge.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada