dimarts, 26 de març del 2013

Anar sumant poc a poc.

Com ja he anat dient a partir d'ara tinc intenció d'anar acumulant entrenaments suaus per intentar fer una "pretemporada" de triatló ara que ja s'han acabat les Xallenges.

Avui he sortit amb la flaca a ritme suau, i durant poc temps, per anar acostumant el cos a aquests tipus d'entrenaments. M'he buscat una companyia il·lustre dins del món del ciclisme en ruta lleidatà, o almenys ho era fa uns anys, Albert Oto..... m'abstenc d'anomenar els títols que va guanyar com a infantil, cadet i juvenil per por a equivocar-me o deixar-me'n algun, el pròxim dia li preguntaré per tot el que va arribar a guanyar mentre competia.

La intenció era de fer una horeta de ruta molt planera i sense pujar les pulsacions, per això hem decidit d'anar a Mequinensa i tornar.
Tota l'anada ha estat amb el vent en contra però l'hem fet a bon ritme, 14 Kms en 33 minuts.
Solament acabar de fer la rotonda el vent s'ha deixat de notar a la cara i això indicava que el teníem a favor, la velocitat ha començat a pujar, les cadències es mantenien fàcilment. S'ha de dir que "el que tuvo retuvo" i Albert ciclava còmode amb cadència més alta que la meva. El resultat del canvi de sentit ha estat recórrer els 14 Kms altre cop amb 27 minuts.

Portàvem 28 Kms i una hora de pedal, tornàvem a ser a Seròs i Oto s'ha hagut de quedar per feina. Jo he decidit de seguir per arribar fins a Soses i mirar de fer uns 50 Kms. Tenia clar que aquest cop el desenvolupament seria al revés que durant l'anada a Mequinensa, però m'era igual em guiaria per les pulsacions.

En 22 minuts m'he plantat a la rotonda de Soses i he girat cua encaminant-me a casa amb el vent de cara. Quedaven 10 Kms per recórrer i m'han costat 25 minuts més.

Al final he clavat els 50 Kms que volia fer, he estat 1 hora 47 minuts consumint 920 Kcal. Les pulsacions se m'han disparat un parell de cops, sobretot un moment que m'ha sortit un gos i pensava que se m'agafava a la cama, però he pogut mantenir la mitjana a 132, que és un 65% per tant sense arribar a la zona 2.

Demà he de mirar de tornar a enfundar-me les bambes per fer 30 minutets de cursa continua suau, a veure si tinc temps.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada