divendres, 15 de març del 2013

Replantejant tots els entrenametns.

Setmana post-xallenge. Les cames les he tingut demanant clemència tota la setmana. He hagut de fer suaus més de la meitat de les sessions d'spinnig, no he pogut fer peses des del dia d'Almatret degut a que l'espatlla encara em fa mal com a conseqüència de la caiguda que vaig tenir, no he anat a córrer per no sobrecarregar les cames...... a partir d'ara he de començar a planificar temporada de nou.
De moment aquesta setmana ha estat light en quant a sessions i el fi de setmana no toca pedalar perquè Pat va a fer una caminada de muntanya de 23 Kms i a mi em toca quedar-me amb la princesa de casa ( anirem a animar-la per descomptat). La setmana vinent encara serà més suau per fer-la de descàrrega de cara a la següent que tinc vacances i miraré de començar temporada de nou, acumulant quilòmetres a intensitats baixes i fent running, bici i natació per mirar de preparar alguna triatló de cara al bon temps....... espero que aquest any me'n puga sortir de fer-la.

Dilluns: triple sessió, com cada setmana una al matí i dues per la tarda. 2 hores 37 minuts i 52 segons entre totes les sessions, consumint 1075 kcal.

Dimarts: vaig fer la sessió nocturna també sense arribar a ficar tota la càrrega, consumint 471 Kcal en 53 minuts 25 segons.

Dimecres: triplet de nou, aquest cop la classe era més curta i les tres sessions solament em van costar 2 hores 23 minuts 54 segons i 859 Kcal.

Dijous: la darrera sessió de la setmana va durar 44 minuts 48 segons i vaig consumir 358 kcal.

En total doncs 6 hores 39 minuts i 54 segons per cremar 2763 kcal. 82,9 Kms.


Divendres encara vaig jugar un partit de futbol sala.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada