dijous, 17 d’octubre del 2013

Aquesta setmana no hi ha pulsi.

Efectivament, aquesta setmana el pulsòmetre ha tornat a fallar i ja no em puc fiar de les dades que em dóna.
Estic pendent de rebre la cinta nova de Garmin ja que l'aparell té dos anys de garantia i encara m'entrava el canvi de cinta gratuït. Fins que això passi em veig obligat a poder ficar solament dades reals del temps dels exercicis indoor i dades objectives sobre l'esforç i, per tant, dels kilòmetres teòrics recorreguts.

La sessió d'spinning que he impartit dilluns i dimarts, dos cops cada dia, tenia un començament suau, a la meitat de la sessió la intensitat augmentava, però tampoc en excés, preparant les cames per als darrers 10 minuts que eren realment exigents, amb ritmes d'entre 80 i 95 rpm.
Les Kcal consumides en aquesta sessió haguessin anat entre les 350 i les 400, perquè a més a més la sessió era curta. Per tant estimo unes 1500 Kcal en 3 hores 6 minuts i 36 segons. 45 Kms més.

Dimecres i dijous la sessió ha estat molt diferent, amb cadències més lentes ( gairebé tota l'estona hem treballat entre 65 i 70 rpm) però ficant càrrega gairebé des del principi i mantenint una intensitat mitja-alta un 80% de la classe.
Per tant hauré consumit unes 450 o 480 Kcal a cadascuna.
Això fa un total de 1860 Kcal, 3 hores 28 minuts i 56 segons totals i 55,8 Kms més.

A part de les 8 sessions de ciclo indoor, les activitats de crossfit i G.A.C. han anat insistint en cansar i carregar-me les cames encara més.
Avui dijous he hagut de baixar la intensitat d'un exercici durant la classe de G.A.C. perquè notava que el gluti se m'anava a enganxar.

A les sessions de crossfit segueixo sense poder fer els exercicis de running perquè continuo sentint la molèstia al bessó dret, tot i que sembla que poc a poc la cosa va a menys.

En total han estat unes 9 hores d'exercici troncal, ara a veure quines optatives puc fer el fi de setmana.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada