divendres, 6 de juny del 2014

Acostumant-me a l'estiu...... YESSSAAAAAAAAAAA!!!!!!!



La setmana passada em van tancar la piscina coberta de Fraga per obrir les piscines d'estiu. Amb aquest pas s'han acabat ja definitivament els entrenaments sota teulada fins a l'octubre.

El primer entreno setmanal era de natació i estava una mica " acollonit" per comprovar l'aigua de la piscina a aquestes altures d'any...... no va anar tant malament.

Dilluns: Natació. 2.200 m entre escalfament, exercicis de tècnica i sèries de 300m. Un entrenament dur, també era el primer dia que nadava en piscina de 50m i les recuperacions no són igual, que vaig salvar en 52' 23".

Dimarts: Cursa. El treball era de 41', fent 6 sèries de 2 minuts en z3 i controlant la tècnica de pisada i posicionament del cos. Content per les sensacions i per poder mantenir les 90 passes minut tant a ritme suau i de recuperació com als trams ràpids. Al final vaig fer 44 minuts i 7.000 metres.

Dimecres. Bici. Li vaig traient el suc a la flaca. Ha estat la primera sessió de bici on m'havia de provar, el temps de treball depenia de la velocitat a la que pugués fer els 16 Kms màxims. Amb 20' d'escalfament, fent una progressió cada 5' i recuperant els 5 darrers, començo els 16.000 amb ganes i en direcció Mequinensa a contravent. Amb 6 Kms arribo a la rotonda de P&G i giro per fer els 10 darrers amb el vent a favor ( no en feia gaire però quan treballes per sobre dels 30Km/h, un vent de 4 Km/h, es nota tan a favor com en contra) i inicio l'increment de la velocitat mitjana amb ritmes que no baixen dels 36 i això em motiva.
He acabat la sèrie en 26'56" i desprès recuperant fins a casa.
1 h 2' i 31,5 Kms.

Dijous. Natació. Per motius de l'entrenament he de tornar a fer llargs de 25m per poder contabilitzar  correctament els diferents passos de la sessió. Tècnica de crol i cames. avui solament 1.200 m. en 32' 18".

Divendres. Cursa. Increment de cursa igual que la setmana passada, el problema ha estat que no he carregat l'entrenament al 310 i he hagut d'anar fent més o menys com recordava la sessió. He fet els 55' justos i uns 100 metres menys que dijous passat. 8.600m.

Dilluns i dijous vaig aprofitar que em sobrava 10' de temps cada dia per tombar-me a la bartola per anar acostumant el cos.

Bici: 1 h 2' i 31,5 Kms.
Cursa: 1h 39' i 16.600m.
Natació: 1h 24' 40" i 3.400m

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada