diumenge, 1 de juny del 2014

Planificant-ho no hagués sortit millor.



Per continuar sense saltar-me cap entrenament dissabte, aprofitant que havia d'obrir el pavelló a l'AMPA de l'escola, vaig pujar sobre la bici de ciclo per rodar 54' fent 3 series alternant intensitat i cadència. Vaig acabar cremant 532 Kcal que equivalen a uns 21 Kms.

Diumenge va ser un matí rodó.

Des de divendres que havia mig quedat amb Sejo i Pere Monclús per sortir a rodar suau ( l'entrenament no em deixa passar de 130 bpm el 70% del temps), cabia la possibilitat que inclús s'unís Jordi a la ruteta de 2 h 35'.
Tornava a tocar treballar dues disciplines, bici i córrer, i tenia clar que podia anar acompanyat amb la bici, però em tocaria anar sol a fer la mitja horeta final a trot suau.

Dissabte Jordi i Sejo em diuen que finalment no podran venir a pedalar l'endemà al matí. - Bé, encara em queda Pere per acompanyar-me.

L'hora de sortida l'establim a les 7:45. Quan arribo al punt de trobada hi havia molts ciclistes, però Pere encara no hi era. M'espero una mica abans de trucar-lo per sentir com es disculpava per no haver estat a l'hora i no haver avisat, però finalment tampoc vindria. - Està vist que m'hauré de resignar a sortir sol...... Els ciclistes que queden ( Pere, Juanjo, Javier, i Àngel) van molt forts per poder anar amb ells i seguir l'entrenament que tinc preparat.
Al cap d'una mica, quan ja passaven 10 minuts de les 7:45, giro el cap i veig, a la punta del local on era, a dos veterans del pedal, Agusto Plaza i Josep del Valentó. Encara faltava Jaume les bates, un mític dins del Club Ciclista Seròs, que arribaria en breu. - Aquesta pot ser una bona opció per poder rodar avui.
Em conviden a anar amb ells i hi accedeixo sense pensar-ho dues vegades.
Abans de començar a rodar apareix Alejandro per acabar de formar el quintet de sortida matinal.

Llastimosament la seva ruta es separava de la meva al arribar a la N-II desprès de Soses, però durant la mitja horeta que vam compartir carretera vaig tenir temps suficient per veure com la passió per la bici no passa per més anys que tinguis.

La resta de la ruta la vaig acabar fent amb Alenjandro..... bé.... tota tampoc, a meitat de la carretera de Mequinensa ( desprès de passar per Fraga i Massalcoreig), jo vaig haver de girar cua perquè no tenia més temps i ell va seguir.

Acabant d'apurar els 145' que havia de fer de bici arribo a casa amb 2' per poder fer la transició, deixar la bici, canviar-me les bambes ( avui estreno unes altres Newton Terra Momentus) i sortir a trotar suau durant uns 25' més.

Just sortir de casa em trobo amb Conxita, Emilio i Davinia que sortien a córrer igual que jo. Els adverteixo del ritme que em tocava portar i em diuen que ells tenen la mateixa intenció però que esperen a Oto que s'està canviant.
Esperem uns minuts sense parar de donar voltes a la mansana de cases i, un cop som els 5 al carrer, iniciem la marxa.
Degut a voler seguir amb ells el màxim de temps possible al final enlloc de fer 25' n'he fet gairebé 35, però corrent amb companyia el temps passa més ràpid i millor.

Ja veieu, el que havia de ser un diumenge d'entrenament en solitari ha estat un matí amb bona companyia, mai es pot donar res per perdut.

He acabat fent 3h i 10' ( 2h 35' amb bici i 35' corrent) i recorrent 66,5 Kms ( 61,5 amb bici i 5 corrent).

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada