diumenge, 29 de juny del 2014

Finalitzant la setmana complint els objectius.



Aquest fi de setmana es preveia complertet, sense cap deia de descans i amb un sopar divendres a la nit que m'obligava a no matinar gaire dissabte per començar l'entrenament.

Per no seguir sortint sol, com faig tota la setmana, li vaig dir a JX per acompanyar-me almenys una estona. Tot i que la meva hora de sortida no li va fer el pes encara vam aconseguir un acord de sortida. Ell començaria a les 7:00 i aniria a voltar per Torrent, i jo arrencaria a les 8:00 i aniria direcció Mequinensa, al trobar-nos acabaríem de fer l'entrenament tots dos junts.

Seguia provant la Scott Addict 10, desprès d'un parell d'ajustos amb el seient semblava que la cosa anava millor però la seguia notant dura i creant-me molèsties a l'esquena i fins i tot a la cama.

L'entrenament matinal de dissabte passava per fer 1h 10' ( més o menys) de bici de carretera amb una progressió d'intensitat cada 5', desprès 5' de recuperació i seguidament 40' al 80-85%, 5' més de recuperació i desprès una volta a la calma lliure.

A JX el vaig trobar entre la Granja d'Escarp i Mequinensa ( jo anava a Mequinensa i ell hi tornava), just quan s'acabaven els 1rs 5' de recuperació i començàvem amb els 40 de treball.
Aquesta tramada em va servir per explicar les cabòries que tinc ara amb el canvi de bici i per comprovar que, amb la tonteria de la QH que no va fer, el cunyat està en bona forma.

Amb un tram des de Mequinensa fins a Aitona amb el vent en contra, arribava a casa havent pedalat 1h 18' i recorregut 37,5 Kms. Ara havia de canviar de sabates i començar a córrer.

El sector de cursa començava amb 20' mantenint el 85% de treball, igual que amb la bici, desprès, els 10' darrers eren al 65% i finalment 5' més d'arrofredament. Així vaig córrer durant 35' i vaig recórrer 6,5 Kms. Aquests els vaig fer totalment sol.


Diumenge tenia la provabilitat que m'acompanyes Bolado a fer la tirada llarga de running, però finalment no ens vam entendre i vaig sortir sol.

1h 24' sense canviar la intensitat, mantenint els 120-130 bpm i intentant portar una cadència de cames bona. Em va suposar un entrenament poc intens però vaig acabar amb les cames cansades ( de fet ja és la intenció).

Per la tarda encara em vaig animar a jugar una partideta de padel.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada