divendres, 27 de juny del 2014

Una setmana complicada.



Semblava que al haver-hi dies de festa pel mig seria més fàcil de segur la planificació setmanal, però ha estat al contrari.
Dilluns i dimarts els he passat en blanc per diversos motius, desprès he hagut de comprimir els entrenaments en els dies que em quedaven.

Dimecres: 1 hora de running a trot suau. 8.720 metres recorreguts.

Dijous: Al matí vaig anar a buscar una Scott Addict per provar a veure com anava. 46' per fer 20 Kms amb el vent en contra.
Per la tarda vaig aprofitar per anar a nadar els 1.200 metres que tocava fent exercicis de cames, tècnica de braços i natació en crol.

Divendres: al matí un altre cop cursa a trot suau, aquest cop solament 46' i 6.55 Kms.
Per la tarda nit vaig fer una sessió de Fitness dirigida, tirant bastant a una classe de Crossfit i em va deixar molt tocat desprès de tants dies sense fer exercicis de força.

Aquest fi de setmana em toca entrenar dissabte i diumenge, espero que tot vagi bé.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada