dijous, 16 de maig del 2013

Aprofitant els encàrrecs per pedalar.

Tota la setmana que fa temps de primavera i fa vàlid el refrany de "Al maig cada dia un raig". La sortida de dimarts ha deixat a Isaac amb un refredat de por, per sort jo me n'he salvat.
Avui havia d'anar a Alcarràs a acabar de tancar el tema del futbol sala de l'hivern i he aprofitat que no tenia cotxe i que els camins estan molt molls per sortir a pedalar amb la bici de carretera.

Ramon, el gerent del poliesportiu d'Alcarràs, em va dir que no obrien fins les 10:00 i, com que jo plego a les 9, tenia temps d'anar a tocar a Lleida i parar de tornada.

El ritme no tenia que ser molt alt, solament mantenir uns 130-140 bpm constants.

D'anada tot ha anat molt bé, vent a favor, cames fresques i una recol·locació del seient que m'ha donat menys molèsties que abans.
De tornada, amb el vent en contra, i no poc, el tema s'ha complicat una mica. Però, com que la intenció era mantenir les pulsacions m'he deixat estar de velocitats i m'he fixat solament en el càrdio.

La parada a Alcarràs ha estat mínima, 5 o 6 minuts i he tornat a pedalar cap a casa amb temps suficient per portar un ritme mig que em permetés aconseguir l'objectiu de la sortida.

La volta ha estat de 50 Kms i l'he feta en 2 hores 10 minuts. Les pulsacions mantingudes dins del marge i molt satisfet perquè he baixat de la bici molt millor al canviar una mica la posició del seient.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada