dissabte, 24 de maig del 2014

Dissabte de "Trankis"



Mentre una part del club ciclista anava a patir fent la marxa de la Mussara, de cicloturisme amb ruta, i un parell de sufridors més catabolitzaven musculatura als 10.000 del Soplao, jo seguia amb els entrenaments planificats que em deixen, de moment, amb ganes de més.

Com que el volum i la intensitat són molt baixos encara i solament havia d'entrenar un dels dos dies del fi de setmana, he decidit de fer-ho avui dissabte. D'aquesta manera sacrifico la tan desitjada migdiada però guanyo temps per estar amb els de casa.

Avui havia de fer 70 minuts de bici entre 120 i 130 bpm mantenint una cadència entre 85 i 95 rpm i desprès, com si estès fent una duatló, enganxar amb 35 minuts més de cursa a peu amb la mateixa intensitat de pulsacions. Això implica un treball entre el 60 i el 70% i a més amb menys temps del que solc fer en fi de setmana.

Amb la bici he anat a tocar Mequinensa i tornar, m'ha anat just, m'han sobrat un parell de minuts de tornada a la calma que he utilitzat per a la transició, seguidament iniciava el tram pedestre en el que m'havia d'esforçar per mantenir un ritme tan baix que no fes saltar l'alarma del bategs.

Amb 105' he fet 30,8 Kms amb la flaca i 5.400 metres de running marcant una mitjana de 124 bpm en total.

Això em fa pensar que ara hauré de cuidar més l'alimentació........ i aquest aspecte em preocupa.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada