dijous, 2 de gener del 2014

Dos tirades per començar a acostumar les cames.

L'entrenament que tenia pensat per aquestes vacances passava per fer bici el 22, 27, 29, 31, 2 i 5 i per córrer el 26, 30, 1 i 3. El problema és que a dia 30 solament havia pogut anar a pedalar 2 dies i cap a córrer, a més les expectatives semblaven  no millorar.

Al final, per no ser dit que havien passat les vacances sense tornar a córrer, vaig poder sortir el dia 30 i el 2.
La intenció era de fer tirades de 90 minuts molt suaus, però el temps no em permetia tanta estona de running. Amb solament 60 minuts de coll per cada sortida vaig decidir de fer una cosa intermitja; el primer dia una hora molt suau, solament 11.000 metres. El segon dia vaig forçar una mica més el ritme per poder arribar als 12.000 metres.

La part bona és que no he tingut molèsties als bessons, per això tinc la intenció d'anar poc a poc amb el córrer. Espero que acostumant el cos lentament podré tornar als ritmes que portava l'any passat.

A expenses de saber si dilluns dia 6 puc tornar a ficar-me les Newton aquestes dues sortides són les úniques que he fet a peu aquestes vacances.

23.200 metres en 123 minuts.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada