dimecres, 15 de gener del 2014

Running days, I feel good.

No, no tinc intenció que em llegeixin el blog des de l'estranger, però mira estava inspirat avui.

El fi de setmana passat no vaig anar ni a nadar ni amb bici ni a córrer. Tenia altres affers que s'incompatibilitzaven amb la pràctica esportiva.

Suposo que per això aquesta setmana he començat amb més ganes que l'anterior tot i que, a priori, havia de tenir uns quants problemes per poder realitzar els entrenaments que tocaven.

En aquesta entrada solament parlaré de les sortides a córrer que he fet.

Dilluns i dimecres són els dos dies d'entresetmana que puc anar a córrer desprès de treballar i dilluns i dimecres són els dos dies que teníem visita mèdica amb la Paula, la qual cosa em dificultava poder fer l'entrenament.

Dilluns ho vaig sol·lucionar buscant temps per ficar-me a la cinta de la sala de fitness, realitzant un entrenament progressiu per mirar les pulsacions màximes a les que arribava i per fer més portadors esl 45 minuts que volia estar-m'hi.

Vaig iniciar l'entrenament a 9 Km/h, passant a 10 al cap de 5 minuts i desprès vaig fer 10 minuts a 10 Km/h, 10 a 11Km/h, 10 més a 12 i desprès vaig anar augmentant 0,5 Km/h cada minut fins que vaig arribar a 16 Km/h que ja no em donaven les cames. El descens va ser progressiu arribant a completar 50 minuts.

El resultat: 8.700 metres i un màxim de 190 bpm.


Avui tocava començar a fer els entrenaments a les pulsacions marcades, 65%.

Per començar, tenint en compte que ja porto 2 setmanes augmentant el temps de carrera, he anat a fer 90 minuts de cursa contínua treballant entre 135 i 145 bpm per estar al 65%.
M'he trobat còmode tota l'estona, però la velocitat no ha estat la esperada. Confiava fer-ho a 11 Km/h de mitjana o una mica per sobre i la mitja m'ha sortit de 10,7.
Els bessons, que és on he tingut sempre més problemes, m'han respectat tot i que feia dies que no estava tanta estona patejant. L'inconvenient em sorgeix amb el turmell que m'ha donat alguna molèstia....... espero que s'acostume.

16.050 metres i les pulsacions respectades.



Salut!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada