divendres, 31 de gener del 2014

Repàs setmanal

Com cada setmana de cara a divendres faig un compte del que ha donat la setmana de sí.

Dilluns:
Matí. Cursa contínua. Degut a la falta de temps avui solament he pogut fer 57 minuts dels 90 previstos. He mantingut el ritme de treball que hem tocava fent 10.000 metres.
Tarda. Doble sessió de ciclo indoor, rodant sobre el 65% durant 95 minuts, consumint 953 Kcal.

Dimarts:
Matí. Torno a pedalar, aquest cop solament una sessió, fent 47 minuts i mig i cremant 436 Kcal més.
Tarda. Faig una mica de Crossfit per compensar la sessió de peses que no he fet al matí. La classe de G.A.C següent ha estat exigent en quant a quàdriceps i em deixa les cames tocades de cara a la darrera sessió del dia que torna a ser de ciclo. 47,5 minuts més i 464 Kcal.

Dimecres:
Matí. Cursa contínua. Avui que tinc temps miro de paliar una mica els 30 minuts de menys de dilluns i faig 1 hora i 43 minuts, el % de treball és el mateix i em surten 17,7 Kms.
Tarda. 2X Ciclo indoor de nou. Canvio de classe però estic 95 minuts més, igual que dilluns, per gastar solament 829 Kcal.

Dijous:
Matí. Començo amb una mica de fitness.
Ciclo. 47 minuts i 380 Kcal. El treball dels dies anteriors s'ha notat i les cames m'han demanat de treballar una mica per sota del % planificat.
Tarda. Com que ja he fet fitness pel matí avui em salto de practicar la sessió de Crossfit, a G.A.C. faig sessió alternativa i també descanso de cames. A ciclo m'hi torno a ficar al 65% i rodo durant  47 minuts i 30 segons consumint 442 Kcal.

Divendres:
Matí. Natació. Amb 30 minuts justos he fet 100 metres escalfant amb crowl, braça i esquena, 1050 metres de crowl en 4 tandes alternant la forma de respirar, i 50 metres més al màxim de velocitat (47"). En total 1200 metres.

El fi de setmana sortim dissabte a pedalar, diumenge descans.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada