dimarts, 14 de juny del 2011

Desrutinitzat

No hi ha manera, fa gairebé un mes que no faig una setmana d'entrenaments tal com estava programada. Si no he de canviar la rutina entre setmana tinc el fi de setmana ocupat i no puc fer la sortida llarga.

Aquesta que, en teoria, el fi de setmana el tinc bé per fer la sortida amb bici he començat a entrenar en dimarts, perquè dilluns era festiu a Catalunya i vaig aprofitar per fer compres, i a més a més pitjor del que tocava, No vaig fer la sessió d'spinning i la cursa de la tarda va haver de ser més curta perquè no podia. En comptes d'anar endavant anem endarrere.

Pel matí 1 hora i 3 minuts de fitness treballant pectoral i una mica de bici, la mitjana de pulsacions ha estat de 95 bpm, 358 Kcal.

Per la tarda cursa contínua amb pujades, 8,5 Km en 48 minuts (10,6 Km/h de mitjana) a 158 bpm, 776 Kcal consumides.

El total ha estat de 1 h i 52 minuts i 1134 Kcal.

Per cert des de divendres fins avui no he penjat res perquè tenia problemes amb l'internet, sembla que ara ja està solucionat, però divendres vaig fer la sessió de fitness que em tocava treballant bíceps i tríceps, i el fi de setmana una partida de paintball i un descens de riu en raft. Ja penjaré fotos d'aquestes dues activitats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada