dijous, 16 de juny del 2011

Expedicionaris



Per fi avui he tornat a agafar la Btt, encara que no m'he trobat gaire bé pedalant però suposo que és culpa de l'acumulació de càrregues que porto aquesta setmana.

Pel matí doble sessió, a primera hora Fitness fent uns 25 minuts de bici i 40 de peses d'espatlla. 1 hora i 5 minuts a 98 bpm de mitjana, 400 Kcal consumides i una càrrega d'entrenament de 35. Seguit de la sessió de Fitness tenia classe d'spinning, 53 minuts a 126 bpm de mitjana, 536 kcal i 87 de càrrega d'entrenament.

Per la tarda la sortida amb Btt. Anava amb Calú i Surdet i el més "tirillas" he estat jo, ja des del primer moment m'he notat les cames buides i buides se m'han quedat. Quan ja estaven calentes semblava que responguessin bé però si els exigia un ritme una mica fort duraven 0,3 i em tornaven a dir que ja n'hi havia prou. Ens han sortir 28,8 Km en 1 horeta i 43 minuts (sobre els 16 Km/h de mitjana), 1373 Kcal consumides, una mitjana de 141 bpm i 216 d'índex de càrrega.

El total d'avui doncs ha estat de: 3 hores i 41 minuts, 2309 Kcal i 338 de càrrega.

Demà sortida nocturna a les 21:30 i diumenge ruta per la Noguera. Feia 3 setmanes que no tocava la bici i ara 3 sortides en 4 dies.

PD: he de penjar fotos de la sortida d'avui però em falta un adaptador de la càmera.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada