diumenge, 19 de juny del 2011

Ermites al vora-riu no n'hi han?

Com cada cop que he d'anar a fer una ruta diferent i que a priori ha d'estar molt bé, el dia abans em costa de dormir. Dissabte per la nit em vaig agitar a les 24:00 i em vaig adormir relativament aviat, però a les 4:00 em vaig despertar per primera vegada, a les 4:30 per segona i des d'aleshores fina a les 6:00, que era l'hora que havia ficat al despertador, encara em vaig despertar 3 cops més.
Ho tenia tot preparat del dia anterior, la bici i la bossa carregada al cotxe de Xavi (Martino), la roba preparada sobre el sofà, etc.... a les 6:20 pujava al cotxe de Martino i anàvem a buscar els altres 16 ciclistes que anàvem a fer la ruta amb btt sortint des del Monestir de les Avellanes.

Teníem previst arrencar a pedalar a les 8:00 i començàvem a les 7:53 (segons el meu pulsi). El començament, un cop vam trobar el camí que havíem de seguir, va ser molt ràpid tot era en tendència a baixar. Jo vaig començar a fer alguna foto i sobre el Km 6 trobàvem el començament de la pujada a l'ermita de Cèrvoles. Teníem 7 Km per davant i tots pit amunt. Entre fer fotos i esperar a Xavi Vergé a que es treiés la jaqueta em vaig quedar l'últim juntament amb els dos Xavis (Vérgé i Maritno). Ja des del principi vaig mirar d'agafar un ritme que em permetés pujar ràpid però guardant les pulsacions per no cremar-me abans d'acabar. Poc a poc anava agafant i passant gent, uns més apretats....... uns altres semblava que anaven molt bé.........ja se sap, les pujades cadascú les a de fer al seu ritme. Mentres veia a la gent pensava.... ostres com es nota que aquest ara té més feina i no pot sortir tant fa dos mesos no l'hagués agafat........ I aquest? no pot ser que aguanti aquest ritme tota la pujada, si fa segles que no tocava la bici. Ja sabeu has d'entretenir el cap d'una manera o d'una altra.
Total que pedalant pedalant em vaig ficar al grup del capdavant, solament quedaven Surdet i Mateu que estaven bastant més endavant. Aquí em va sortir la vena competitiva i vaig forçar una mica més el ritme...... 88%........ semblava que no els guanyava gaire terreny.......91%.......... els anava agafant............. quan ja em quedava poc vaig arribar a ficar-me al 95% i........ finalment........... vam trobar-nos els tres per acabar de fer la pujada recuperant forces de l'últim tram de pujada. Quan solament quedaven 500 metres Mateu fa una sortida a l'sprint i evidentment Surdet i jo darrera, quan estàvem a la meitat de l'sprint miro el comptaquilòmetres i marcava 53 Km/h ( s'ha de dir que el terreny tenia tendència a baixar en aquell tram). Al final vam estar 1 hora i 6 minuts en coronar la pujada a l'ermita a una mitjana de 13,3 Km/h i amb una càrrega de 179.

A dalt de l'ermita ens esperaven els encarregats de la logística, Josep de Consepció i Marcos de Bolado, amb una teula plena d'entrepans, codonyat, aquarius i productes energètics varis. Vam recuperar forces mentre esperàvem a que acabessin de pujar tots els altres i després vam anar a fer la primera trialera del matí. No sé el llarga que era però ho era molt, a més a més força tècnica perquè hi havia moltes pedres sueltes i moltes sense soltar, un veritable mal de cap per les espatlles i el cul. Per sort la vam baixar tots sense haver de lamentar danys a les màquines ni als maquinistes.

El tercer tram del dia tornava a consistir en planejar una mica i pujar però hi havia molt tram que anava per sender i es feia més entretingut. Alguna baixadeta per entre els arbres (algun cop de manillarg al tronc dels arbres amb la conseqüent caiguda, sense importància per això) molt divertida i ràpida i tornem a pujar, aquest cop per sendes amb pedres, molt empinades i que et feien treure el cor per la boca, en especial la última, que la teníem abans de fer la última sendeta de baixada, em va acabar de rustir (s'escriu així Surdet?) les cames.

Finalment tornavem a donar al Monestir de les Avellanes després de 2 hores i 59 minuts (sense comptar el temps que vam parar a esmorzar), havent fet 31, 57 Km, havent disfrutat com nens petits i preparats per dutxar-nos i anar a dinar amb els/les acompanyants que ens esperaven al Monestir fent una visita guiada.

Certament m'ho vaig passar molt bé patint i encara millor baixant. NOIS AIXÒ S'HA DE REPETIR!!!!.

Com he dit abans em van sortir 2 hores i 59 minuts de treball, 31,57 Km, 2501 Kcal, una mitjana de 145 bpm i 407 de càrrega.


Salut!



PD: Disculpeu per les fotos borroses però m'he de canviar la càmera, a veure si en los 50 euros en tinc prou jejejeje.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada