dijous, 15 de setembre del 2011

Seguint complint amb les expectatives.

Com deia Patricia Manterola "Que el ritmo no pare", després de l'error forçat d'ahir avui he tornat a complir amb tot l'entrenament.

Pel matí sessió de fitness, 21 minuts de cinta fent 8 sèries a 14 Km/h i a 11 els descansos, 28 minuts de peses del tronc superior, 20 minuts de cinta a 8 Km/h com a tornada a la calma i 11 minuts d'estiraments. 80 minuts de treballa a una mitjana de 134 ppm, 989 Kcal consumides i 152 de càrrega d'entrenament.

Per la tarda tocava Btt a un ritme entre el 70 i el 80% però en comptes d'anar per pla he volgut pujar a Montllobé per tal de fer una baixadeta com deu mane, això ha fet que tingués algun pico al 95% però ha valgut la pena. 87 minuts per fer 24,5 kms ( estic bastant fluix i al tornar a entrenar tant seguit avui em faltava Gas per pujar els repetxets sense ficar el peu a terra ), la mitjana de la velocitat ha estat de 16,8 i 143 les pulsacions (78%), he consumit 1250 Kcal i la càrrega d'entrenament ha pujat fins a 210.

El total del dia doncs ha estat de 167 minuts de treball ( 2 hores i 47 minuts), 2239 kcal i 362 de càrrega d'entrenament. El programa d'entrenament del polar ja torna a marcar la línia vermella.

Demà no tinc massa clar què fer... si descans actiu, que és el que em toca, o descans total perquè aquest fi de setmana fan la duatló de la verema a l'Albagès. El problema és que també fan el concert de "Rebeldes" i "Inquietos" dissabte a Sudanell, fa una setmana tenia claríssim que aniria al concert, avui ja no u tinc tant clar. Com més bici faig més ganes tinc d'anar a la duatló. Ja veurem.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada